Amazon uruchamia chatbota Rufus opartego na sztucznej inteligencji w swojej aplikacji w Europie

Amazon uruchamia chatbota Rufus opartego na sztucznej inteligencji w swojej aplikacji w Europie

Amazon uruchamia w Europie Rufusa, asystenta opartego na sztucznej inteligencji.

Co wiadomo

Po udanej premierze w Stanach Zjednoczonych w lutym, Rufus jest teraz dostępny do testów beta w Niemczech, Francji, Włoszech, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii.

Użytkownicy mogą zadawać pytania dotyczące produktu za pośrednictwem aplikacji mobilnej, otrzymując natychmiastowe odpowiedzi i rekomendacje. Firma zachęca do przesyłania opinii w celu poprawy wydajności asystenta, ale podkreśla, że odpowiedzi mogą być niedokładne.

1
2

Rufus jest szkolony w oparciu o dużą ilość danych, w tym katalog produktów Amazon i recenzje użytkowników.

Jak go włączyć

Aby korzystać z Rufusa, użytkownicy mogą znaleźć jego ikonę w prawym dolnym rogu aplikacji mobilnej Amazon. Asystent może być używany do zadawania pytań dotyczących produktów i uzyskiwania szybkich odpowiedzi. Na przykład Rufus może powiedzieć, czy dana para trampek jest trwała lub czy kurtkę można prać w pralce.

Źródło: Amazon

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();