YouTube testuje nową stronę główną bez liczby wyświetleń i daty przesłania

Autor: Nastya Bobkova | wczoraj, 04:18
YouTube testuje nową stronę główną bez liczby wyświetleń i daty przesłania

YouTube rozpoczął testowanie nowej wersji swojej strony głównej, na której brakuje dwóch kluczowych elementów - liczby wyświetleń i daty publikacji wideo. Innowacja ta ma na celu zwrócenie uwagi użytkowników wyłącznie na tytuł wideo i nazwisko autora.

Co wiemy.

YouTube stara się zmodernizować swoją platformę poprzez poprawę interfejsu i funkcjonalności. Chociaż liczba wyświetleń i data publikacji nie będą wyświetlane na stronie głównej, informacje te pozostaną dostępne podczas oglądania wideo.

Reakcja społeczności na tę innowację była mieszana. Krytycy uważają, że daty publikacji są ważne, zwłaszcza w przypadku filmów informacyjnych. Z drugiej strony zwolennicy mają nadzieję, że ta zmiana pozwoli mniej popularnym autorom na zwrócenie większej uwagi widzów.

Obecnie jest ona jedynie w fazie testów i nie ma informacji, kiedy funkcja ta może zostać udostępniona wszystkim użytkownikom.

Źródło: @vidIQ