YouTube testuje nową stronę główną bez liczby wyświetleń i daty przesłania

YouTube testuje nową stronę główną bez liczby wyświetleń i daty przesłania

YouTube rozpoczął testowanie nowej wersji swojej strony głównej, na której brakuje dwóch kluczowych elementów - liczby wyświetleń i daty publikacji wideo. Innowacja ta ma na celu zwrócenie uwagi użytkowników wyłącznie na tytuł wideo i nazwisko autora.

Co wiemy.

YouTube stara się zmodernizować swoją platformę poprzez poprawę interfejsu i funkcjonalności. Chociaż liczba wyświetleń i data publikacji nie będą wyświetlane na stronie głównej, informacje te pozostaną dostępne podczas oglądania wideo.

Reakcja społeczności na tę innowację była mieszana. Krytycy uważają, że daty publikacji są ważne, zwłaszcza w przypadku filmów informacyjnych. Z drugiej strony zwolennicy mają nadzieję, że ta zmiana pozwoli mniej popularnym autorom na zwrócenie większej uwagi widzów.

Obecnie jest ona jedynie w fazie testów i nie ma informacji, kiedy funkcja ta może zostać udostępniona wszystkim użytkownikom.

Źródło: @vidIQ

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();