Electronic Arts nie wyda Battlefront 3, ponieważ gracze nie chcą już sequele
Battlefront 2 wciąż żyje i rozwija się pod względem zawartości, nawet biorąc pod uwagę „skandal pudełkowy”. Często Electronic Arts rzuca projekty po wydaniu wstępnie zapakowanego pakietu DLC, a następnie łata grę łatkami. Co więcej, Battlefront 3 nawet nie miga w plotkach ani w raportach finansowych. Podobne „dziwne” zachowanie EA wyjaśnił dyrektor projektu Dennis Brannwall w wywiadzie dla GAMES PC jest N.
Czegośmy dowiedzieli
Według twórcy kontynuacja jest nadal pożądana, ale „głód” graczy widocznie się zmniejszył. Wcześniej programiści podążali przygotowaną drogą od wydania, wydania DLC i płatnych aktualizacji. Jeśli gra miała mechanikę, której nie lubili gracze, autorzy obiecali naprawić ją w sequelu.
„Myślę, że branża zmieniła się pod tym względem. Wcześniej wszystko było bardzo podobne do porozumienia z jasnymi warunkami, kiedy tworzyliśmy grę, subskrybowaliśmy cztery dodatki i to wszystko. Następnie skupiliśmy się na wartości dla gracza za jego pieniądze. Jeśli istniał bezczynny system, spisywano go na ołówek i mówiono, że naprawią go w kontynuacji - powiedział Brannwall.
Teraz programiści koncentrują się na poprawie jakości doświadzeń:
„Widzisz, że naprawdę przerabiamy części, które nie działają i nie boimy się ich zmieniać, co oznacza, że społeczność staje się szczęśliwsza, ponieważ gra jako całość staje się lepsza”
Brannwall jako przykład podał system przebudzenia, który został zorientowany na zespół. Dzięki najnowszej aktualizacji gracze mogą pojawiać się w punktach zdobytych przez sojuszników, a nie tylko w wstępnie przygotowanych lokalizacjach.