Electronic Arts nie wyda Battlefront 3, ponieważ gracze nie chcą już sequele

Electronic Arts nie wyda Battlefront 3, ponieważ gracze nie chcą już sequele

Battlefront 2 wciąż żyje i rozwija się pod względem zawartości, nawet biorąc pod uwagę „skandal pudełkowy”. Często Electronic Arts rzuca projekty po wydaniu wstępnie zapakowanego pakietu DLC, a następnie łata grę łatkami. Co więcej, Battlefront 3 nawet nie miga w plotkach ani w raportach finansowych. Podobne „dziwne” zachowanie EA wyjaśnił dyrektor projektu Dennis Brannwall w wywiadzie dla GAMES PC jest N.

Czegośmy dowiedzieli

Według twórcy kontynuacja jest nadal pożądana, ale „głód” graczy widocznie się zmniejszył. Wcześniej programiści podążali przygotowaną drogą od wydania, wydania DLC i płatnych aktualizacji. Jeśli gra miała mechanikę, której nie lubili gracze, autorzy obiecali naprawić ją w sequelu.

„Myślę, że branża zmieniła się pod tym względem. Wcześniej wszystko było bardzo podobne do porozumienia z jasnymi warunkami, kiedy tworzyliśmy grę, subskrybowaliśmy cztery dodatki i to wszystko. Następnie skupiliśmy się na wartości dla gracza za jego pieniądze. Jeśli istniał bezczynny system, spisywano go na ołówek i mówiono, że naprawią go w kontynuacji - powiedział Brannwall.

Teraz programiści koncentrują się na poprawie jakości doświadzeń:

„Widzisz, że naprawdę przerabiamy części, które nie działają i nie boimy się ich zmieniać, co oznacza, że ​​społeczność staje się szczęśliwsza, ponieważ gra jako całość staje się lepsza”

Brannwall jako przykład podał system przebudzenia, który został zorientowany na zespół. Dzięki najnowszej aktualizacji gracze mogą pojawiać się w punktach zdobytych przez sojuszników, a nie tylko w wstępnie przygotowanych lokalizacjach.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();