Ekscytująca atmosfera, fajne strzelaniny i ogromna liczba błędów - krytycy nie byli zgodni co do STALKER 2: Heart of Chornobyl

Dzień premiery S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl.

Deweloperzy zaprezentowali klimatyczny zwiastun premierowy, a krytycy mogą wreszcie publikować swoje recenzje.

Na premierę strzelanki od ukraińskiego studia GSC Game World gracze czekali wiele lat, ale czy było warto - na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi.

Co wiadomo

Recenzenci chwalą S.T.A.L.K.E.R. 2 za świetną atmosferę i znakomite strzelaniny - walki z bandytami i mutantami zawsze są ciekawe, emocjonujące i trudne.

Mało pytań i grafika - jest nowoczesna, technologiczna i naprawdę pozwala poczuć się jak w strefie wykluczenia w Czarnobylu. Jednak eksperci uważają, że otwarty świat, przy całym swoim pięknie i realizmie, jest zbyt słabo wypełniony ciekawymi zadaniami, fabule brakuje nieoczekiwanych i zapadających w pamięć momentów, ponadto wielu zauważa, że jest ona (fabuła) zbyt przewidywalna.

Główny problem oryginalnej trylogii S.T.A.L.K.E.R. nie ominął nowej gry. - Ogromna ilość bugów, które nie pozwalają w pełni cieszyć się grą i wystawić jej najwyższej oceny. Oczywiście z czasem wiele bugów zostanie naprawionych, ale krytycy zauważają, że nawet ogromny patch z pierwszego dnia (140 GB) nie ratuje zbytnio sytuacji.

W rezultacie S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl do tej pory otrzymuje następujące noty:

  • 74 punkty - Metacritic, wersja PC;
  • 80 punktów - Metacritic, wersja na konsolę Xbox Series;
  • 76 punktów - Opencritic, z 62% rekomendacji.
1
2

S.T.A.A.L.K.E.R.. 2: Heart of Chornobyl jest już dostępne na PC oraz Xbox Series i Game Pass.

Źródło: Metacritic, Opencritic

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();