Facebook wprowadził znaczącą przebudowę w swojej historii. Ale nie dla wszystkich

Facebook wprowadził znaczącą przebudowę w swojej historii. Ale nie dla wszystkich

W maju, na  dorocznej konferencji F8 zespół Facebooku zaprezentował nowy projekt sieci społecznej. A teraz wreszcie zaczął go testowanie.

Co nowego

Tylko kilku użytkowników ma nowy projekt wersji internetowej. Po pierwsze, ich strona wyświetla powiadomienie o zmianach i że przeprojektowanie jest do tej pory uruchamiane tylko w trybie testowym.

To przeprojektowanie jest największe od 15 lat istnienia firmy, a zmiany są widoczne gołym okiem. Nie ma już markowego niebieskiego „nagłówka” na górze strony, a logo Facebooka nie jest już kwadratowe, ale okrągłe.

Ikony nawigacji zostały przeniesione z prawego górnego rogu do środka, czcionka stała się większa, a nowy interfejs coraz bardziej dąży do minimalizmu.

 

Ponadto kanał informacyjny pamięta teraz miejsce, w którym użytkownik się zatrzymał. Oznacza to, że jeśli przejdziesz na inną stronę, a następnie wrócisz do kanału, pojawi się on w tym samym miejscu.

Wygląd strony ustawień pozostaje taki sam.

Kiedy nowa wersja skońnczy testowanie i będzie dostępna dla wszystkich użytkowników - jest nadal nieznane.

Źródło: vc.ru

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();