Do PUBG wpadnie system umiejętności przetrwania , szybkostrzelna strzelba i zbalansowanie broni

Programiści PUBG ogłosili nową aktualizację gry, która wkrótce pojawi się na serwerach testowych.

Co wiadomo

Wraz z nadejściem aktualizacji 4.3 pojawią się umiejętności przetrwania - system rozwoju, w którym gracze zdobywają doświadczenie do wykonywania działań związanych z przetrwaniem. Maksymalny poziom umiejętności przetrwania wynosi 500, ponadto system nie zależy od pór roku, a zerowanie nie zagraża ci. Gracze zdobywają doświadczenie do zbierania i używania przedmiotów, walki i ożywiania sojuszników.

Nagrody oparte są na ulepszeniu umiejętności przetrwania:

  • Na każde 10 poziomów, począwszy od 5 graczom będą dawać godła.
  • Na każde 10 poziomów, począwszy od 10 otworzy się nowe tło.
  • Na każde 100 poziomów (100, 200, 300 itd. D.) otworzy się nową postawę

Deweloperzy zadowolą także graczy nową bronią, która spada tylko z „airdropów”. DBS to strzelba z podwójną lufą o układzie bullpup. Sklep z bronią ma 12 rund, a dzięki połączonej mechanice strzelania DBS zadaje ogromne obrażenia w krótkim czasie.

Maksymalny efektywny zasięg strzelania wynosi 100 metrów, a spośród modyfikacji strzelby,są dostępne holograficzny lub kolimatorowy celowniki , a także celowniki od 2x do 6x

.

Dodając nową strzelbę, twórcy wprowadzili zmiany dla tej klasy broni. Teraz strzał leci bardziej realistyczną trajektorią, a prawdopodobieństwo trafienia na średniej odległości wzrosło. Wraz ze wzrostem odległości obrażenia zmniejszają się bardziej zauważalnie.

Programiści poprawili również wydajność i możesz przeczytać o wszystkich zmianach na oficjalnej stronie PUBG.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();