Wszystko dla nowego Battlefielda: szef DICE przejmuje studio Criterion Games

Autor: Anton Kratiuk | wczoraj, 21:56
Rebecca Coutaz: Droga do sukcesu w świecie technologii
Zdjęcie Rebecca Coutaz. Źródło: Gamesindustry.Biz

Wydawca Electronic Arts pokłada duże nadzieje w nowej części serii Battlefield i nie tylko przeznaczył ogromny budżet na jej rozwój, ale także wysłał cztery studia do jej stworzenia: DICE, EA Motive, Ripple Effect i brytyjską firmę Criterion Games. Ostatnie z wymienionych studiów doskonale ugruntowało swoją pozycję jako autor pierwszorzędnych wyścigów, ale wielu graczy nie rozumiało: w jaki sposób Criterion ze swoim specyficznym doświadczeniem pomoże w rozwoju sieciowej strzelanki.

Dziś sytuacja zaczęła się klarować.

Co wiadomo

Wiceprezes studia DICE Rebecca Coutaz stanie również na czele brytyjskiego Criterion. Decyzja ta ma na celu zwiększenie koordynacji prac, podczas gdy oba studia będą nadal pracować niezależnie od siebie.

Rebecca Coutaz pracuje w branży gier od 1995 roku i doskonale zna wszystkie niuanse produkcji. W ramach DICE była zaangażowana w rozwój wielu tytułów Battlefield i będzie w stanie wykorzystać zasoby Criterion Games najlepiej jak potrafi.

Odkąd dołączyłam do DICE w 2021 roku, miałam przyjemność pracować z niezwykle utalentowanym i zróżnicowanym zespołem. Jestem niesamowicie zaszczycona, że mogę objąć tę rozszerzoną rolę lidera, kształtując przyszłość dwóch kultowych studiów, z których każde ma własną, unikalną i bogatą historię.

Data premiery, a nawet nazwa nowego Battlefielda pozostają nieznane, ale plotkuje się, że deweloperzy uruchomią platformę do publicznych testów strzelanki w 2025 roku.

Źródło: Gamesindustry.Biz