Twórcy Gothic Remake "rzucą światło na orków": zielonoskórej rasie zostanie poświęcone znacznie więcej uwagi niż w oryginalnej grze.

Twórcy Gothic Remake "rzucą światło na orków": zielonoskórej rasie zostanie poświęcone znacznie więcej uwagi niż w oryginalnej grze.
Główna grafika Gothic Remake. Źródło: THQ Nordic

Świat gry fabularnej Gothic jest zamieszkany przez wiele ras i stworzeń fantasy, a integralną częścią serii są orkowie. Zawsze byli pozycjonowani jako ogromni zielonoskórzy barbarzyńcy bez jasnych celów i motywacji, ale w remake'u pierwszej części to się zmieni.

Co wiadomo

W rozmowie z polskim portalem GryOnline, szef studia Alkimia Interactive Reinhard Pollice powiedział, że w Gothic Remake pojawi się więcej zadań i wydarzeń związanych z orkami.

Twórcy odświeżonej gry chcą przy okazji uczynić orków bardziej interesującymi i złożonymi niż w oryginalnej grze RPG (2001) oraz postarają się przybliżyć ich kulturę i cele.

Remake rzuci na nich nieco więcej światła w wielu aspektach - nie tylko jak zostaną pokazani, ale także jakie interakcje z nimi będą możliwe. Gothic to gra, w której zawsze masz wolność wyboru - dotyczy to również twoich relacji z orkami. W trakcie gry będziesz mógł zdobyć ich szacunek. Już w oryginale mogli cię tolerować, ale teraz sprawy pójdą jeszcze dalej - może nie będziesz mógł do nich dołączyć, ale dowiesz się o nich znacznie więcej, a nawet wykonasz kilka zadań z nimi związanych.

W tej samej rozmowie Reinhard Pollis wspomniał, że w remake'u Gothic pojawi się śnieg i postarają się przywrócić aktorów głosowych, którzy podkładali im głos w oryginalnej grze, ale nie jest to możliwe we wszystkich przypadkach.

Kiedy czekać

Wciąż nie wiadomo, kiedy Gothic Remake zostanie wydany. Oczekuje się, że nastąpi to w 2025 roku.

Gra będzie dostępna na PC, PlayStation 5 i Xbox Series.

Dla tych, którzy chcą wiedzieć więcej

Źródło: GryOnline

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();