Marvel Rivals działa w rozdzielczości 1440p/60 FPS na PlayStation 5 i 4K/60 FPS na PlayStation 5 Pro.
NetEase Games przedstawiło szczegóły dotyczące wydajności i funkcji Marvel Rivals na PlayStation 5: na podstawowej konsoli gra będzie działać w rozdzielczości 1440p ze stabilnymi 60 klatkami na sekundę, wykorzystując technologie Unreal Engine 5, takie jak Lumen Global Illumination i Chaos Destruction. Tryb wysokiej liczby klatek na sekundę obsługuje 120 klatek na sekundę dla kompatybilnych wyświetlaczy.
Co jeszcze wiadomo
W PlayStatiob 5 Pro specjalny tryb Pro zapewnia rozdzielczość 4K przy 60 klatkach na sekundę, uzupełnioną o technologię Lumen Reflections dla ulepszonych efektów świetlnych. Dostępny będzie również tryb wysokiej liczby klatek na sekundę (120 klatek na sekundę).
Wersja na PlayStation 5 będzie w jeszcze większym stopniu wykorzystywać adaptacyjne wyzwalacze kontrolera DualSense i dotykowe sprzężenie zwrotne dla wciągającej rozgrywki, takiej jak odczuwanie napięcia cięciwy łuku Hawkeye'a lub siły ciosów Hulka.
Kiedy można się jej spodziewać?
Gra zostanie wydana 6 grudnia.