Apple wprowadza znaczące ulepszenia wirtualnego wyświetlacza dla komputerów Mac w systemie visionOS 2.2

Apple wprowadza znaczące ulepszenia wirtualnego wyświetlacza dla komputerów Mac w systemie visionOS 2.2
Demonstracja funkcji Mac Virtual Display. Źródło: Apple

Aktualizacja visionOS 2.2 dla Apple Vision Pro znacznie poprawi funkcję Mac Virtual Display, która umożliwia podłączenie zestawu słuchawkowego rzeczywistości mieszanej do MacBooka w celu utworzenia dużego płótna wyświetlacza. Wcześniej wyświetlacz ten pozwalał na wyświetlanie ekranu w stałym prostokątnym kształcie, co ograniczało potencjał funkcji przestrzennych Vision Pro.

Wraz z aktualizacją wprowadzone zostaną dwa nowe tryby - panoramiczny i ultraszeroki - oferujące znacznie większe wirtualne płótna, pozwalając użytkownikom w pełni wykorzystać rozszerzone środowisko przestrzenne i uruchamiać więcej aplikacji na Maca jednocześnie.

Co jeszcze nowego

Aktualizacja poprawia również rozdzielczość wyświetlacza, oferując wyraźniejsze, wyraźniejsze obrazy, wypełniając lukę między natywnymi aplikacjami visionOS a lustrzanymi aplikacjami macOS. Ulepszenie wysokiej rozdzielczości zapewnia użytkownikom wyraźniejszy i bardziej wciągający interfejs.

Ponadto system visionOS 2.2 rozwiązuje problem routingu audio: wcześniej dźwięk z lustrzanego komputera Mac był kierowany przez sam komputer, co powodowało niespójności podczas korzystania z innych aplikacji visionOS.

Teraz dźwięk z wirtualnego wyświetlacza komputera Mac jest kierowany bezpośrednio przez Vision Pro, zapewniając spójne odtwarzanie dźwięku niezależnie od tego, czy używasz wbudowanych głośników, czy słuchawek AirPods.

Źródło: 9to5Mac

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();