W Concord niektóre aspekty były "wybitne", ale inne nie przyciągnęły graczy, co doprowadziło do zamknięcia strzelanki - kierownictwo PlayStation

W Concord niektóre aspekty były "wybitne", ale inne nie przyciągnęły graczy, co doprowadziło do zamknięcia strzelanki - kierownictwo PlayStation
Zrzut ekranu Concord. Źródło: PlayStation

Concord, strzelanka opracowana przez Firewalk, stała się jedną z największych porażek w historii Sony, zamykając się zaledwie dwa tygodnie po premierze. Gra, której stworzenie pochłonęło około 200 milionów dolarów i trwało 4 lata, nie zdołała przyciągnąć wystarczającej liczby graczy. Według analityków sprzedaż Concord wyniosła zaledwie około 25 tysięcy egzemplarzy, a szczytowa obecność w sieci na Steam nie przekroczyła 700 graczy. Gracze, którzy ją kupili, otrzymali zwrot pieniędzy, a studio zostało zamknięte. A szefowie PlayStation postanowili jeszcze raz zapytać o tę grę.

Co wiemy

W wywiadzie dla BBC Hermen Hulst i Hideaki Nishino, dyrektorzy generalni Sony Interactive Entertainment, powiedzieli, że niektóre aspekty Concord były nadal "wybitne". Jednak inne aspekty nie przyciągnęły wystarczającej liczby graczy.

W rezultacie przenieśliśmy grę do trybu offline

Nie powiedzieli, które mechaniki uważają za "wybitne", ale historia Concord będzie teraz bolesną i ważną lekcją dla korporacji.

Dla tych, którzy chcą wiedzieć więcej

  • Ciekawy projekt, który spóźnił się na imprezę strzelanek online: wrażenia z wersji beta strzelanki PvP Concord

Źródło: bbc

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();