Odświeżony pick-up Peugeot Landtrek: nowy design, nowoczesna technologia i mocniejszy silnik

Odświeżony pick-up Peugeot Landtrek: nowy design, nowoczesna technologia i mocniejszy silnik
Peugeot Landtrek (2025). Źródło: Peugeot

Peugeot zaprezentował zaktualizowany pick-up Landtrek, dodając zmiany stylizacyjne, nowy system multimedialny i bardziej wydajny silnik. Producent twierdzi, że ta aktualizacja pomoże wzmocnić pozycję modelu na rynkach Afryki, Bliskiego Wschodu i Ameryki Południowej.

Co się zmieniło?

Wygląd zewnętrzny Landtreka otrzymał szereg nowych detali. Kratka otrzymała oryginalną wstawkę z siatki i zaktualizowane logo Peugeot, podczas gdy nazwa modelu nad emblematem zastąpiła nazwę marki. Z tyłu znajduje się nowy zderzak, a pokrywa przestrzeni ładunkowej ma teraz napisy marki i modelu.

1
2
3
4

Innowacje we wnętrzu są również natychmiast zauważalne. Nowy 7-calowy cyfrowy zestaw wskaźników i zaktualizowany system multimedialny z 10-calowym ekranem dotykowym obsługują teraz bezprzewodowe Android Auto i Apple CarPlay. Interfejs systemu multimedialnego również został przeprojektowany - dodano tam widżety ułatwiające obsługę.

1
2
3

Silniki

Najciekawszą rzeczą jest nowy silnik. 2,2-litrowy turbodiesel Multijet produkuje 200 KM i 450 Nm momentu obrotowego, zamiast poprzedniej jednostki o podobnej pojemności (180 KM i do 400 Nm). Współpracuje on ze stałym napędem na cztery koła i 8-biegową automatyczną skrzynią biegów. Wersja ta posiada cztery tryby jazdy: Normalny, Sport, Śnieg i Piasek. Opcjonalnie dostępna jest również 6-biegowa manualna skrzynia biegów.

Standardem dla drogiej konfiguracji jest również elektryczne wspomaganie kierownicy, elektroniczny "hamulec ręczny", automatyczny układ hamulcowy, adaptacyjny tempomat z funkcją Stop Go, monitorowanie "martwych" stref i tylne hamulce tarczowe.

Pozostałe silniki pozostają w gamie modelowej. Tak więc, 1,9-litrowy turbodiesel o mocy 150 KM i 350 Nm może być z napędem na tylne lub wszystkie koła, sześciobiegowym "automatem" lub "manualem". 2,4-litrowy silnik benzynowy turbo rozwija 210 KM i 320 Nm, jest dopasowany do tych samych przekładni, ale jest dostępny tylko w wersji z napędem na tylne koła.

Źródło: Peugeot

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();