Przez jedną dobę Call of Duty: Mobile przyniósła Activision 2 miliony dolarów i zdobyła Google Play i App Store

Call of Duty: Mobile wyszedł na Android i iOS pierwszego października, a analitycy z Sensor Tower podzielili swoimi pierwszymi sukcesami gry.

Jak się mają

Według agencji, w ciągu pierwszych 24 godzin Call of Duty: Mobile zostało pobrane 20 milionów razy. Projekt zdobył pierwsze miejsce w Google Play (19 regionów) i App Store (45 regionów), a w USA gra wyprzedziła Mario Kart Tour, która od czasu premiery jest liderem w sklepie Apple. Projekt mobilny Activision zarobił już 2 miliony dolarów. Twórcy zarabiali na grze, korzystając z przepustki bojowej, przedmiotów kosmetycznych i wzmacniaczy postępu.

1
2

Przypomnijmy, że Call of Duty: Komórka wyszedł na Androida i iOS bez kampanii fabularnej, ale z bitwami drużynowymi dla wielu graczy i królewską bitwą na 100 osób. Do gry trafiły także legendarne karty, takie jak Crossfire i Nuketown, a także klasyczna broń.

 
var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();