Dyrektor artystyczny God of War: Ragnarök, Rafael Grassetti, dołączył do Naughty Dog Studios, by pracować nad nową hitową grą.

Dyrektor artystyczny God of War: Ragnarök, Rafael Grassetti, dołączył do Naughty Dog Studios, by pracować nad nową hitową grą.
Zdjęcie: Rafael Grassetti. Źródło: CasaPS

Studio Naughty Dog dokonało cennego uzupełnienia swojego zespołu - dyrektor artystyczny God of War: Ragnarök i weteran PlayStation Studios, Rafael Grassetti, dołączył do ekipy Neila Druckmanna.

Co wiadomo

Po premierze God of War: Ragnarök, Grassetti opuścił Sony Santa Monica, by spróbować swoich sił w oddziale Netflix Games. Miał kierować rozwojem wysokobudżetowego projektu w ramach studia Team Blue, ale Netflix zamknął dział gier i postawił na sztuczną inteligencję.

Rafael Grassetti powrócił do PlayStation Studios, ale teraz jako dyrektor artystyczny jednego z projektów Naughty Dog. Projektant gier entuzjastycznie ogłosił to w mediach społecznościowych, ale nie ujawnił, nad jaką grą będzie pracował.

Jestem bardzo podekscytowany dołączeniem do niesamowitego zespołu Naughty Dog i pracą nad jego [kolejnym] projektem, a także powrotem do PlayStation! Dołączyłem do Neila Druckmanna i jego zespołu jako dyrektor artystyczny, aby pomóc stworzyć nowy hit!

Zobacz ten post na Instagramie

Publikacja od Raf Grassetti (@rafagrassetti)

Grassetti wykonał świetną robotę przy tworzeniu God of War: Ragnarök i z pewnością taki specjalista wniesie ogromny wkład do Naughty Dog.

Źródło: Raf Grassetti

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();