"Concord nie mógł zaoferować niczego wyjątkowego": reżyser udanej gry Marvel Rivals wyjaśnia porażkę strzelanki Sony

"Concord nie mógł zaoferować niczego wyjątkowego": reżyser udanej gry Marvel Rivals wyjaśnia porażkę strzelanki Sony
Baner Marvel Rivals. Źródło: NetEase Games

NetEase Games świętuje sukces swojego nowego projektu Marvel Rivals, który wystartował w ubiegły piątek i przyciągnął ponad 10 milionów graczy w zaledwie 72 godziny. Sukces ten jest szczególnie imponujący na tle porażki innej strzelanki z bohaterami, Concord.

Co wiemy

W wywiadzie dla VideoGamer, dyrektor gry Thaddeus Sasser zauważył, że Concord nie zaoferował niczego wyjątkowego, co mogłoby zainteresować długoletnich fanów gatunku. Podkreślił również "koszt zmiany", gdy gracze, którzy już zainwestowali w Overwatch, raczej nie zdecydują się na zmianę gry.

Pomimo sukcesu Marvel Rivals, Sasser uważa, że trudno jest przewidzieć wyniki gry. "Jako deweloper zawsze jesteś zdenerwowany, dopóki nie poznasz reakcji publiczności" - powiedział. "Nikt nie może tego dokładnie przewidzieć".

Marvel Rivals ma przewagę dzięki zróżnicowanej liście superbohaterów. Sasser podzielił się swoim entuzjazmem dla koncepcji gry: "Chcę być Storm lub Doktorem Strange w grze".

Gra jest dostępna na Xbox Series X/S, PS5 i PC. Pierwszy sezon wystartuje w przyszłym miesiącu, przynosząc nowe mapy, bohaterów i przedmioty kosmetyczne.

Źródło: Videogamer

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();