Metro Awakening otrzymało największą łatkę od czasu premiery, naprawiającą dziesiątki błędów i zwiększającą komfort rozgrywki
Autor: Vladislav Nuzhnov | dzisiaj, 14:46
Zrzut ekranu z gry Metro Awakening. Źródło: Vertigo
Metro Awakening to świetna gra, ale miała pewne problemy z optymalizacją. Autorzy wypuszczali aktualizacje przez cały miesiąc po premierze, ale teraz gra otrzymała największą jak dotąd łatkę, więc zobaczmy, co się zmieniło.
Co wiadomo
W Metro Awakening naprawiono wiele błędów, więc teraz gra powinna być lepszym doświadczeniem, ponieważ zmiany dotyczą zarówno rozgrywki, jak i grafiki. Jeśli więc jeszcze w nią nie grałeś, teraz jest najlepszy czas, aby to zrobić (jeśli masz gogle VR).
Ogólne poprawki i ulepszenia:
- Naprawiono zawieszanie się amunicji w szafkach i szufladach.
- Naprawiono błąd, który powodował, że wrogowie nadal się poruszali i wydawali dźwięki po śmierci.
- Naprawiono nieprawidłowe uruchamianie ograniczeń obszaru gry w niektórych miejscach.
- Dodano opcję menu do włączania/wyłączania haptycznego sprzężenia zwrotnego w ekwipunku.
- Naprawiono przypadki nagłego pojawiania się lub znikania obiektów w kilku sekcjach.
- Naprawiono problem znikającego światła w pewnych odległościach i pod pewnymi kątami.
- Zmniejszono drgania tekstu w menu i na ekranach powitalnych.
- Zwiększono zasięg ataków wręcz, czyniąc je wygodniejszymi.
- Naprawiono nieprawidłową lokalizację przestrzenną dźwięków wystrzałów i odgłosów ekwipunku.
- Naprawiono błąd, który powodował, że kontury pocztówek pozostawały widoczne po ich podniesieniu.
- Naprawiono nieprawidłowe wyświetlanie tekstur pocisków w sklepach.
- Naprawiono przemieszczanie się dłoni podczas trzymania filtra maski przeciwgazowej.
- Naprawiono zniekształcenia dźwięku z głośników podczas sekcji z wózkiem.
- Naprawiono różowy materiał na zepsutych świetlówkach.
Poprawki zawartości:
- Dodano brakujące efekty wizualne podczas uderzania jeźdźców w trakcie prologu.
- Naprawiono nagły ruch zamontowanego pistoletu podczas korzystania z wygodnego ruchu w prologu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego głos Tasii nie dochodził z radia podczas rozmowy z Maxem w rozdziale 1.
- Dodano potwierdzenie po ukończeniu treningu ładowania latarki w Rozdziale 1.
- Naprawiono natychmiastowe otwieranie się drzwi po rozmowie z Janą w Rozdziale 1.
- Naprawiono pojawianie się postaci niezależnych w polu widzenia gracza po zapisaniu i wczytaniu gry w Rozdziale 1.
- Naprawiono oczy Maxa podczas pierwszego spotkania w Rozdziale 1.
- Poprawiono wydajność wokół biura Maxa w Rozdziale 1.
- Naprawiono pikselizację śniegu w Rozdziale 2.
- Poprawiono skalę objętości mgły w Rozdziale 2.
- Naprawiono nieprawidłowe trzymanie broni przez strażnika na początku Rozdziału 3.
- Naprawiono brak Maxa i jego przyjaciela przy wejściu do tunelu w Rozdziale 3.
- Naprawiono zacinanie się gracza podczas opuszczania tunelu, zanim Max zamknie wejście w Rozdziale 3.
- Naprawiono zatrzymywanie się muzyki bitewnej podczas walki z handlarzami w Rozdziale 5.
- Naprawiono nieprawidłowe wyrównanie apteczki i jej pokrywy w rozdziale 6.
- Naprawiono słyszalność warczących nosali po ich zniszczeniu w rozdziale 7.
- Naprawiono chodzenie w miejscu Tamira w rozdziale 7.
- Naprawiono nieruchomość ust Kapłana Robali podczas mówienia w Rozdziale 8.
- Naprawiono zniekształcenie graficzne, które na krótko pojawiało się przez drzwi w rozdziale 7.
- Naprawiono przedwczesne wyłączanie się wskazówki głosowej Oksany w rozdziale 9.
- Naprawiono zacinanie się gracza podczas ręcznego zamykania drzwi otwartych przez Pietię w rozdziale 10.
- Naprawiono jęczenie Serdara po ukończeniu nawiedzonego obszaru w rozdziale 11.
- Naprawiono pojawianie się jednego kultysty w polu widzenia gracza w rozdziale 12.
- Naprawiono nieprawidłowe tempo muzyki podczas ucieczki z Piekielnych Pustkowi w Rozdziale 12.
- Naprawiono pęknięcia w podłodze po eksplozji wózka w rozdziale 12.
Dla tych, którzy chcą wiedzieć więcej
- Najlepsza gra VR roku: recenzja Metro Awakening
Źródło: plaion