Były deweloper Starfield jest zaskoczony dużą liczbą ekranów ładowania w grze
Autor: Vladislav Nuzhnov | dzisiaj, 11:55
Zrzut ekranu z gry Starfield. Źródło: Bethesda
Były deweloper Starfield wyraził swoje zaskoczenie liczbą ekranów ładowania obecnych w grze.
Co wiemy.
Były deweloper Starfield, Nate Purkeypile, powiedział w wywiadzie dla VideoGamer Podcast, że był szczególnie zaskoczony liczbą stref ładowania w cyberpunkowym mieście Neon, częściowo dlatego, że było ich tak mało, zanim ukończono silnik oświetlenia gry.
Niektórych ekranów ładowania nie było, gdy pracowałem nad grą, więc zaskoczyło mnie, że jest ich tak wiele
Percival zauważył, że niektóre problemy były nieodłącznie związane z silnikiem Creation Engine. Nie bez powodu niektórzy gracze twierdzą, że silnik był przestarzały i źle przystosowany do zadania utrzymania gry wielkości galaktyki.
Źródło: VideoGamer Podcast