Natywne 4K lub 60 FPS: Capcom ujawnił szczegóły techniczne konsolowych wersji Monster Hunter Wilds

Autor: Anton Kratiuk | wczoraj, 22:18
Zanurzenie się w świat Monster Hunter Wilds: Spojrzenie na główną grafikę Główna grafika Monster Hunter Wilds. Źródło: Capcom

Capcom zorganizował specjalną transmisję poświęconą Monster Hunter Wilds, podczas której ujawnił ważne informacje na temat technicznych niuansów tej ambitnej gry akcji.

Co wiadomo

Japoński deweloper poinformował, że na konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X grę będzie można uruchomić w dwóch tradycyjnych trybach:

  1. Tryb jakości - rozdzielczość wyjściowa 4K (rozdzielczość natywna 3072x1728), 30 FPS;
  2. Tryb wydajności - rozdzielczość wyjściowa 4K (rozdzielczość natywna 1920x1080), 60 FPS.

Na słabej i przestarzałej technicznie konsoli Xbox Series S, Monster Hunter Wilds działa tylko w jednym trybie - natywnej rozdzielczości FullHD (1920x1080) przy 30 FPS.

Jeśli chodzi o ulepszoną wersję gry akcji na PlayStation 5 Pro, zostanie ona wydana jednocześnie z łatką pierwszego dnia.

O wersji gry na PC poinformowano, że obecnie Capcom pracuje nad zmniejszeniem minimalnych wymagań systemowych. Przypomnijmy, że zostały one opublikowane we wrześniu i wywołały wiele pytań. Aby gracze PC mogli być pewni normalnego działania Monster Hunter Wilds, twórcy mogą wydać specjalny benchmark, ale na razie nie podano żadnych terminów.

Pełny zapis transmisji:

Kiedy się spodziewać?

Monster Hunter Wilds ukaże się 28 lutego 2025 roku na PC, PlayStation 5 i Xbox Series.

Źródło: Capcom