To nie Range Rover: test flagowego crossovera Lynk & Co

Autor: Volodymyr Kolominov | wczoraj, 16:07
Lynk & Co przygotowuje nowe uderzenie: crossover L946 jest testowany na drogach Prototyp crossovera Lynk & Co L946 podczas testów. Źródło: Lynk & Co

Lynk Co podzielił się pierwszymi oficjalnymi zdjęciami crossovera L946 przechodzącego zimowe testy w Chinach. Będzie to flagowy model, który na rodzimym rynku będzie konkurował z takimi autami jak Aito M9, Li Auto L9 czy Denza N9.

Co wiadomo.

Marka Lynk Co została stworzona w 2017 roku przez Geely i Volvo. Została przejęta przez należącą do Geely firmę Zeekr Technology w 2024 roku. Linia Lynk Co na chiński rynek krajowy składa się z 10 modeli i wkrótce zostanie uzupełniona o flagowy model, który jest obecnie znany jako L946.

Samochód testowy jest pokryty kamuflażem, ale nie przeszkadza to w rozważeniu głównych cech konstrukcyjnych nowości. Jest to duży samochód z lekko opadającą linią dachu, ukrytymi klamkami drzwi, nietypową konstrukcją przednich świateł i widoczną jednostką LiDAR pośrodku nad przednią szybą. Z boku L946 można nawet pomylić z Range Roverem Sport.

Według chińskich mediów, L946 ma trzyrzędową kabinę z dwoma niezależnymi fotelami kapitańskimi w drugim rzędzie.

CarNewsChina spodziewa się, że pojazd ten otrzyma hybrydowy układ napędowy typu plug-in (PHEV). Jego specyfikacje będą znane bliżej daty premiery. Oczekuje się, że L946 trafi do sprzedaży w marcu 2025 r., a jego cena wywoławcza wyniesie około 300 000 juanów (41 100 USD).

Źródło: CarNewsChina