Contraband nie zostanie anulowany: Avalanche Studios osiągnęło kamień milowy w rozwoju ambitnej gry akcji.

Contraband nie zostanie anulowany: Avalanche Studios osiągnęło kamień milowy w rozwoju ambitnej gry akcji.
Materiał ze zwiastuna Contraband. Źródło: Contraband

W 2021 roku studio Avalanche - autor serii Just Cause i postapokaliptycznej gry akcji Mad Max (2015) - we współpracy z Xbox Game Studios zapowiedziało ambitną grę kooperacyjną Contraband.

Stwierdzono, że będzie to projekt z otwartym światem, a główną mechaniką rozgrywki będzie kontrolowanie różnorodnych pojazdów w celu dostarczenia kontrabandy.

Od tamtej pory, poza kolorowym, ale abstrakcyjnym zwiastunem zapowiadającym, deweloperzy nie ujawnili żadnych szczegółów, ale wtajemniczeni zapewnili, że "Contraband jest w trudnym stanie" i może zostać w ogóle anulowany.

Co wiadomo

Renomowany insider i redaktor Windows Central, Jez Corden, podzielił się nowymi informacjami na temat Contraband w podcaście The Xbox Two. Według niego groźba anulowania gry osadzonej w latach 70. nie jest już groźna, ponieważ Avalanche w końcu udało się poczynić znaczące postępy w rozwoju.

Corden podkreślił, że niektóre elementy Contraband zostały poprawione lub znacząco zmienione, aby gra była ciekawsza i bardziej intensywna, więc nie jest faktem, że rozgrywka będzie polegać tylko na prowadzeniu samochodów, być może inne mechaniki pojawią się w grze akcji.

W każdym razie sprawa ruszyła do przodu i Avalanche może wkrótce zaprezentować nową zawartość Contraband.

Gra była pozycjonowana jako ekskluzywna seria Xbox i PC w 2021 roku, ale biorąc pod uwagę nową strategię Microsoftu, Contraband może pojawić się na PlayStation 5. Gra akcji będzie dostępna natychmiast w Game Pass.

Źródło: Xbox Two

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();