Hybryda plug-in Lynk & Co 900 wyposażona jest w dwa 30-calowe wyświetlacze 6K i rozwija 710 KM w wersji o najniższej mocy
Lynk & Co oficjalnie zaprezentował swój nowy flagowy model, sześciomiejscowy SUV 900. Nowość będzie dostępna w Chinach w marcu 2025 r., gdzie będzie oferowana w trzech wersjach z hybrydowymi układami napędowymi typu plug-in.
Co wiadomo
Lynk & Co 900 ma elementy stylistyczne znane z innych modeli marki, w tym światła do jazdy dziennej LED o ostrych liniach i główne reflektory umieszczone niżej na zderzaku. Sylwetka SUV-a przypomina Range Rovera, z minimalistycznym tyłem, który obejmuje światła połączone listwą świetlną.
Główną gwiazdą kabiny jest 30-calowy wyświetlacz 6K, który działa jako system informacyjno-rozrywkowy i oddzielny ekran dla pasażera.
Za kierownicą znajduje się 12,66-calowy wyświetlacz i wyświetlacz projekcyjny (HUD). Można również zamontować dodatkowy 30-calowy ekran dla pasażerów drugiego rzędu, opuszczany z sufitu.
Wnętrze Lynk & Co 900. Zdjęcie: Lynk & Co
Inne funkcje:
- Dwie bezprzewodowe ładowarki do smartfonów.
- Podświetlenie wnętrza i "pływające" podłokietniki na drzwiach.
Wymiary Lynk & Co 900:
- Długość: 5240 mm
- Szerokość: 1999 mm
- Wysokość: 1810 mm.
- Rozstaw osi: 3160 mm
Wszystkie wersje Lynk & Co 900 bazują na platformie Geely SPA Evo.
Wersja podstawowa:
- 1,5-litrowy silnik turbo.
- Dwa silniki elektryczne (215 KM z przodu, 308 KM z tyłu).
- Łączna moc: 710 KM.
Wersja średnia:
- 2,0-litrowy silnik turbo.
- Silniki elektryczne: 165 KM (przód), 308 KM (tył).
- Łączna moc: 724 KM.
Wersja topowa:
- 2,0-litrowy silnik turbo.
- Silniki elektryczne: 165 KM (przód), dwa po 215 KM (tył)
- Łączna moc: 845 KM.
- 0-100 km/h w 4 sekundy.
Ceny Lynk & Co 900 nie zostały jeszcze ogłoszone. Marka nie ogłosiła również, czy nowa hybryda plug-in będzie sprzedawana na innych rynkach.
Źródło: Carscoops