Hype robi swoje: gra mobilna Squid Game: Unleashed została pobrana ponad 10 milionów razy w mniej niż miesiąc.

Autor: Vladislav Nuzhnov | dzisiaj, 12:03
Nowy zwrot w grze: Squid Game w formacie bannera Squid Game: Unleashed. Źródło: Netflix

Gra mobilna Squid Game: Unleashed, oparta na popularnym serialu Netflix, wykazała się świetnym startem, gromadząc około 10,7 miliona pobrań od czasu premiery 17 grudnia 2024 roku. Sukces ten miał miejsce w przededniu premiery drugiego sezonu serialu, co tylko zwiększyło zainteresowanie grą.

Co wiadomo

Gra szybko stała się piątą najczęściej pobieraną grą mobilną w historii Netflixa. Liderem pozostaje GTA: San Andreas z 33,8 mln pobrań, a za nim Storyteller (16,8 mln), SpongeBob: Get Cooking (11,4 mln) i Bloons TD 6 (11,2 mln).

Większość pobrań Squid Game: Unleashed pochodziła z App Store, z 7,4 mln pobrań, podczas gdy Google Play odpowiadał za 3,3 mln pobrań. Stany Zjednoczone były liderem pod względem liczby pobrań, z 1,8 mln, podczas gdy Brazylia i Meksyk zajęły drugie i trzecie miejsce z odpowiednio 1,1 i 943 tys. pobrań.

W Squid Game: Unleashed, gracze mogą zanurzyć się w świecie niebezpiecznych wyzwań online, biorąc udział w klasycznych grach z serii i nowych wyzwaniach inspirowanych rozrywką dla dzieci.

Źródło: Pocket Gamer