Wydano czwartą dużą aktualizację dla popularnej średniowiecznej gry strategicznej Manor Lords

Wydano czwartą dużą aktualizację dla popularnej średniowiecznej gry strategicznej Manor Lords
Główna tarta The Manor Lords. Źródło: Steam

Twórca popularnej średniowiecznej gry strategicznej Manor Lords Grzegorz Styczeń, zgodnie z obietnicą, wydał czwartą dużą aktualizację.

Co wiemy

W zeszłym tygodniu na Steamie odbyły się publiczne beta testy łatki. Polski twórca gry upewnił się, że wszystkie nowości działają poprawnie i udostępnił aktualizację publicznie.

Teraz gracze mają dostęp do wielu ciekawych i znaczących innowacji, a głównymi z nich są dwie nowe mapy - Wysokie Szczyty i Kręta Rzeka, a także pełnoprawny system wyboru mapy.

W Manor Lords rozbudowano mechanikę budowania dróg, dzięki czemu możliwe jest teraz wznoszenie mostów przez rzeki. Deweloper zmienił wizualizację kopalni i szybów. Teraz górnicy naprawdę schodzą pod ziemię i unoszą się wraz z ładunkiem.

Ponadto Manor Lords wprowadziło system przekroczenia zapasów i poprawiło mechanikę ich wydawania, także w tawernach, które teraz można ulepszyć do drugiego poziomu.

Wprowadzono również zmiany w studniach: teraz kamienna studnia zapewnia wodę dla 30 działek.

Grzegorz Styceni wprowadził zmiany w mechanice budowania budynków na górskich klifach, teraz gra będzie wyraźniej i jaśniej pokazywać, gdzie można coś zbudować, a gdzie ta opcja jest niedostępna.

Oczywiście deweloper naprawił szereg błędów i wprowadził ważne ulepszenia techniczne.

Pełną listę zmian i nowości można znaleźć na stronie gry w serwisie Steam.

Strategia dostępna jest we Wczesnym Dostępie na Steam, EGS, GOG i PC Game Pass.

Źródło: Steam

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();