Samsung zorganizuje osobne wydarzenie Unpacked Night z okazji premiery serii Galaxy S25, aby zwiększyć sprzedaż nowych flagowców

Samsung zorganizuje osobne wydarzenie Unpacked Night z okazji premiery serii Galaxy S25, aby zwiększyć sprzedaż nowych flagowców
Oficjalny zwiastun wydarzenia Galaxy Unpacked 2025. Źródło: Samsung

Samsung wydaje mnóstwo pieniędzy na marketing swoich produktów, zwłaszcza smartfonów z serii Galaxy S i Galaxy Z. Firma organizuje duże wydarzenia, współpracuje z celebrytami i umieszcza ogromne plakaty w kluczowych miejscach na całym świecie. Wraz z premierą serii Galaxy S25, Samsung planuje przenieść marketing na wyższy poziom.

Co wiadomo

Galaxy S25 zostanie zaprezentowany podczas wydarzenia Galaxy Unpacked 22 stycznia 2025 r. w San Jose w USA. Podczas tego wydarzenia firma będzie gościć wiele kluczowych postaci z branży technologicznej i medialnej. Jednak marka na tym nie poprzestanie.

Samsung planuje wydarzenie Unpacked Night dla influencerów, które rozpocznie się w noc wydarzenia Galaxy Unpacked. Wydarzenie zgromadzi najlepszych influencerów z całego świata, których firma rekrutuje od zeszłego roku w celu wprowadzenia na rynek serii Galaxy S25.

Samsung wierzy, że wpływ influencerów na platformach takich jak Facebook, Instagram, X i YouTube znacznie wzrósł i pomogą oni zwiększyć sprzedaż nowych flagowców.

Źródło: ETNews, Sammobile

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();