Deweloperzy Planet Coaster 2 publikują mapę drogową z aktualizacjami

Deweloperzy Planet Coaster 2 publikują mapę drogową z aktualizacjami
Mapa aktualizacji. Źródło: Frontier Developments

Po mocnej premierze i negatywnej reakcji na płatne DLC, Frontier Developments pracuje nad ulepszeniem Planet Coaster 2 poprzez serię aktualizacji wyszczególnionych w mapie drogowej do 2025 roku.

Co wiemy.

Lutowa aktualizacja wprowadza niestandardowe billboardy wideo, głośniki, wymienne podstawki, standardowe podstawki i zsynchronizowane podstawki. Fani oryginalnej gry ucieszą się również z powrotu płaskiej przejażdżki Pathos 3. Inne aktualizacje obejmują poprawki narzędzi dla wielu graczy, nawigację gości oraz ulepszenia wydajności, efektywności i stabilności.

Marcowa aktualizacja 2 dodaje długo oczekiwaną funkcję uruchamiania gości ze zjeżdżalni, a także zjeżdżalnie o okrągłym dnie i nadmuchiwaną osnowę. Mapy trybu Quarry mogą być używane jako układy startowe w trybie piaskownicy, a aktualizacja dodaje również drugą falę kolejek i kolejną przejażdżkę. Frontier obiecuje dalsze ulepszenia stabilności, wydajności i systemów sterowania, a także poprawki dla operatorów przejażdżek.

Oczekuje się, że "nowe funkcje" zostaną zaprezentowane w kwietniu, ale obecnie jest niewiele szczegółów, a na maj nie zapowiedziano żadnej zawartości. Frontier zasugerował, że wykorzysta motywy z oryginalnej atrakcji Planet Coaster, ale nie podzielił się dalszymi szczegółami.

Następna transmisja na żywo Frontier Unlocked, zaplanowana na 26 lutego, zapewni szczegółowe spojrzenie na aktualizacje 2 i 3.

Gdzie mogę zagrać?

Planet Coaster 2 jest dostępny na PC, Xbox Series i PlayStation 5.

Źródło: GamingBolt

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();