Ryu Ga Gotoku ujawniło cechy systemu walki w Like a Dragon: Pirate Yakuza na Hawajach i pokazało różnicę między dwoma stylami walki

Ryu Ga Gotoku ujawniło cechy systemu walki w Like a Dragon: Pirate Yakuza na Hawajach i pokazało różnicę między dwoma stylami walki
Zrzut ekranu z gry Like a Dragon: Pirate Yakuza na Hawajach. Źródło: Sega

Sega i studio Ryu Ga Gotoku zaprezentowały kolejny gameplay z gry Like a Dragon: Pirate Yakuza na Hawajach.

Co wiemy

Tym razem japońscy deweloperzy zwrócili uwagę graczy na system walki w grze i pokazali różnice w dwóch stylach walki, które są dostępne dla charyzmatycznego jednookiego Goro Majimy (Goro Majima), który po wydarzeniach z poprzednich części stracił pamięć i jako pirat wdaje się w liczne przygody na Hawajach.

Podczas bitew gracz będzie mógł swobodnie przełączać się pomiędzy dwoma trybami: "Mad Dog", który charakteryzuje się szybkimi, zwinnymi i rozłożystymi ciosami, a także możliwością tworzenia upiornych sobowtórów Majimy, oraz "Pirate", podczas którego protagonista korzysta z szabli i pistoletów oraz potrafi przywoływać mroczne bóstwa.

Oba tryby są uniwersalne, ale w niektórych przypadkach lepiej jest przełączyć się na konkretny rodzaj walki, aby pokonać określone typy wrogów.

Kiedy się spodziewać

Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii ukaże się na PC (Steam, Microsoft Store), PlayStation i Xbox 21 lutego.

Źródło: Sega

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();