Blizzard przerobił Diablo 4 z powodu krytyki graczy: dwa poziomy mocy, przedmioty i lochy
Diablo 4 nie zostało jeszcze wydane, ale Blizzard już zdecydował się zmienić niektóre mechaniki na podstawie opinii graczy.
Co wiadomo
Na BlizzCon 2019 odwiedzający nie tylko zostali poinformowani o nowej „diable”, ale także mieli okazję zagrać w wersję demo. Pionierom udało się przyjrzeć podstawowej mechanice, a także wysłuchać komentarzy deweloperów, którzy opowiadal ze sceny o funkcjach gry Diablo 4. Dlatego gracze zauważyli rzeczy, które im się podobają i których nie lubią, wyrażając oburzenie na forach.
Co zaskakujące, Blizzard usłuchał, a główny projektant systemów David Kim ogłosił pakiet zmian.
Interfejs
Deweloperzy określili, że interfejs umiejętności nie zostanie ustalonym, to znaczy, że gracze będą mogli wybrać „miejsca” na umiejętności. W wersji demo na BlizzCon 2019 nie było to możliwe, a gracze myśleli, że to było zamierzone.
Starożytne przedmioty
Blizzard postanowił również zmienić „Przedmioty starożytne”. Deweloperzy zauważyli, że nie mieli czasu na wyjaśnienie ich przeznaczenia, ale gracze zadali pytania, które skłoniły zespół do ponownego przemyślenia swojego podejścia do mechaniki.
{% Cytując 359%}
System progresji
Jeśli chodzi o system rozwoju postaci, twórcy wciąż nie zdecydowali, czy uczynić go skończonym, czy nieskończonym. Zespół rozumie zalety i wady obu podejść, dlatego postanowił zabić dwa ptaki jednym kamieniem. Wydaje się, że programiści planują wprowadzić podstawowy system pompowania o skończonym poziomie, a także nieskończony. Pierwszy zostanie dodany, aby stworzyć poczucie ukończenia dla graczy, a drugi - dla użytkowników, którzy chcą zagłębić się w „grę końcową”, wykonując bardziej złożone zadania.
źródło siły
Siła postaci będzie zależeć od dwóch czynników. W naturalny sposób postać stanie się silniejsza wraz ze wzrostem własnego poziomu, a także rangi umiejętności i talentów. Ponadto sprzęt, który nosi, wpłynie na moc bohatera.
Lochy
Twórcy rozmawiali już o Keyed Dungeons podczas transmisji na BlizzConie, ale projektant wyjaśnił pewne punkty w nowym materiale. Większość lochów to prawdziwe miejsca w świecie Diablo 4. Po znalezieniu klucza postać otrzymuje również informacje o lokalizacji, takie jak znajdujące się tam potwory, wydarzenia i układ samego poziomu.
{% Cytując 361%}
{% Urządzenie 788%}
- Borderlands 3 będzie tymczasowo bezpłatną i otrzyma DLC na temat napadu w kasynie Moxxi Heist
- Przyszłość gier PlayStation Sony otworzyło oddział dla rozwoju sztucznej inteligencji
- W Rainbow Six Siege rozpoczął się event "Paper House" według serialu Netflix