Autorzy South of Midnight ujawnili datę premiery i podzielili się ważnymi szczegółami na temat przygodowej gry akcji

Autorzy South of Midnight ujawnili datę premiery i podzielili się ważnymi szczegółami na temat przygodowej gry akcji
Sztuka na południe od północy . Źródło: Xbox

Na pokazie Xbox Developer_Direct studio Compulsion Games (autor koncepcyjnej dystopii We Happy Few) zaprezentowało nowe szczegóły na temat godnej uwagi przygodowej gry akcji South of Midnight, której akcja rozgrywać się będzie w alternatywnym wiejskim regionie południowych Stanów Zjednoczonych, gdzie lokalny folklor łączy się z magią i fantastycznymi potworami.

Co wiemy

Deweloperzy przypomnieli, że główną bohaterką będzie dziewczyna Hazel. Jest ona nie tylko bardzo zwinna i zwinna, ale także posiada kilka nadprzyrodzonych zdolności, które pozwalają jej wyczuwać echa przeszłości i używać magii. Dziewczyna wyruszy w podróż przez alternatywną wersję amerykańskiego Południa, gdzie stanie do walki z dziwacznymi potworami i spotka ciekawe postacie.

Deweloperzy postarali się wzbogacić South of Midnight o ekscytującą fabułę i dynamiczny system walki, dzięki czemu każda walka z bossem będzie godnym wyzwaniem, ale bez nadmiernej złożoności.

Główną cechą South of Midnight jest wykorzystanie animacji poklatkowej, znanej również jako animacja klatka po klatce, ale można ją wyłączyć w grze.

Kiedy się spodziewać

Wreszcie ogłoszono datę premiery South of Midnight - gra ukaże się 8 kwietnia na PC i Xbox Series, a także w katalogu Game Pass.

Dla tych, którzy chcą wiedzieć więcej

Pełny materiał na temat South of Midnight na Xbox Developer Direct (c 14:55)

Źródło: Compulsion Games, Xbox

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();