Meta rozpoczęła testowanie reklam na Threads: Użytkownicy w USA i Japonii będą mogli je zobaczyć

Autor: Nastya Bobkova | 25.01.2025, 02:14
Meta rozpoczyna testowanie reklam w nowej aplikacji Threads Meta rozpoczyna pierwsze testy reklam w Gwintach. Źródło: Meta

Według dyrektora generalnego Instagrama Adama Mosseri, Meta rozpoczęła pierwsze testy reklam na Threads. Platforma Threads nie zawierała wcześniej reklam, w przeciwieństwie do Facebooka i Instagrama.

Co wiadomo

Reklamy będą wyświetlane jako obrazy między postami w kanałach aktualności użytkowników. Początkowo zobaczy je tylko "niewielka liczba osób" w USA i Japonii. Meta zacznie od "niewielkiej liczby marek" w tych krajach.

Wyświetlanie w wątkach

Mosseri zauważył, że firma spodziewa się wielu opinii na temat podejścia do reklam i jest przekonana, że powinny one być istotne i interesujące dla użytkowników. Dodał również, że Meta będzie uważnie monitorować test przed jego rozszerzeniem, mając na celu osiągnięcie poziomu reklamy, który jest równie angażujący jak treści organiczne.

Meta wykorzystuje swoją istniejącą infrastrukturę reklamową do wyświetlania reklam na Threads. Marki będą mogły rozszerzyć swoje kampanie reklamowe w Meta na Threads bez konieczności posiadania dodatkowych zasobów lub kreatywności, po prostu zaznaczając opcję w Menedżerze reklam. Przetestują również nowy "filtr zasobów", który pozwoli reklamodawcom kontrolować, obok jakich treści pojawiają się ich reklamy.

Następnie firma będzie mogła szybko rozszerzyć reklamy na Threads do 300 milionów użytkowników za pomocą istniejących narzędzi reklamowych.

Mark Zuckerberg zauważył wcześniej, że firma powoli podchodzi do rozwoju biznesu reklamowego na Threads i koncentruje się na długoterminowej monetyzacji.

Źródło: Adam Mosseri, Facebook