Assassin's Creed Shadows nie będzie miał punktów zainteresowania "co 50 metrów" - Ubisoft

Assassin's Creed Shadows nie będzie miał punktów zainteresowania "co 50 metrów" - Ubisoft
Materiał z gry. Źródło: Ubisoft

Ubisoft powiedział, że w Assassin's Creed Shadow przyjął inne, bardziej powściągliwe podejście do projektowania świata, odchodząc od zagraconych map, które są standardem w ostatnich grach z serii, aby stworzyć świat, który wydaje się bardziej organiczny i wciągający.

Co wiemy.

Zespół twórców stwierdził, że celem gry jest znalezienie równowagi między eksploracją a znaczącą interakcją. Zamiast przytłaczać graczy gęstym zestawem zadań, Shadows będzie miało mniej starannie przygotowanych aktywności i lokacji. Taka filozofia projektowania ma na celu pobudzenie ciekawości, zachęcając graczy do odkrywania tajemnic i interakcji ze światem we własnym tempie.

Ubisoft zasugerował również bardziej wyrafinowaną strukturę narracji, z wydarzeniami i zadaniami pobocznymi bardziej naturalnie zintegrowanymi ze środowiskiem. Podejście to jest zgodne z ewolucją serii w kierunku bardziej wciągającej rozgrywki, a także stanowi odpowiedź na krytykę nadmiernie nasyconych map w poprzednich tytułach.

Assassin's Creed Shadows obiecuje odświeżający nacisk na jakość, a nie ilość, redefiniując eksplorację otwartego świata w serii.

Źródło: GamingBolt

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();