Użytkownicy zegarków Garmin zgłaszają błąd w aktualizacji, który powoduje zawieszanie się urządzeń na "niebieskim trójkącie".

Użytkownicy zegarków GPS firmy Garmin napotkali problem po najnowszej aktualizacji oprogramowania. Jak donoszą użytkownicy na forach, niektóre zegarki Garmin zawieszają się na ekranie z "niebieskim trójkątem" i nie działają.
Co wiemy.
Garmin już przyznał się do problemu. W oświadczeniu dla Engadget firma stwierdziła: "Jesteśmy świadomi problemu, który powoduje, że niektóre urządzenia pozostają na ekranie głównym z niebieskim trójkątem". Zalecają również śledzenie strony pomocy technicznej w celu uzyskania aktualizacji.
Na forach Garmin znajduje się post z tymczasowym rozwiązaniem: przytrzymaj przycisk zasilania, aż urządzenie się wyłączy, a następnie włącz je ponownie i zsynchronizuj za pośrednictwem Garmin Connect lub Garmin Express. Użytkownicy zauważają jednak, że ta metoda nie zawsze działa - niektóre urządzenia powracają do stanu niebieskiego trójkąta.
Ktoś na Reddicie zasugerował, że problem związany jest z plikiem odpowiedzialnym za GPS. W szczególności na ten błąd cierpią modele z linii Forerunner, Venu, Fenix, Vivoactive i Epix.
Jeśli urządzenie nadal działa bez zarzutu, zaleca się jego wyłączenie do czasu pojawienia się oficjalnego rozwiązania ze strony Garmin. Dla tych, którzy już napotkali ten problem, istnieją również nieoficjalne (i niesprawdzone) rozwiązania na Reddit.
Garmin niedawno wprowadził nową aktualizację dla Fenix 8, Enduro 3 i Fenix E w ramach swojego programu beta. Aktualizacja w wersji beta 13.21 jest obecnie wdrażana etapami i zawiera około dwunastu poprawek błędów, a także kilka nowych funkcji.
Źródło: Engadget