Międzynarodowa wersja Xiaomi 15 Ultra otrzymała certyfikat FCC: co wiadomo o nowym flagowcu?

Autor: Nastya Bobkova | 31.01.2025, 05:51
Xiaomi 15 Ultra przeszedł certyfikację FCC: co oferuje smartfon? Xiaomi 15 Ultra pojawił się na platformie certyfikacyjnej FCC: co czeka użytkowników. Źródło: smartpix

Smartfon Xiaomi 15 Ultra, który stanie się nowym flagowcem firmy w serii urządzeń z aparatem, zbliża się do oficjalnej prezentacji.

Co wiemy.

Międzynarodowa wersja tego smartfona otrzymała niedawno certyfikację od FCC, co potwierdza jego zbliżającą się premierę w USA. Ponadto certyfikacja ujawnia również niektóre specyfikacje urządzenia.

Specyfikacja Xiaomi 15 Ultra według FCC

Globalny model Xiaomi 15 Ultra ma numer modelu "25010PN30G" i otrzymał certyfikat FCC pod identyfikatorem "2AFZZPN30G". Zgodnie z certyfikatem, smartfon obsługuje sieci 2G/3G/4G/5G, Wi-Fi z trzema pasmami, Bluetooth (BR, EDR, LE) i NFC. Ponadto urządzenie będzie działać pod kontrolą Xiaomi HyperOS 2.0 na Androidzie 15.

Oprócz certyfikatu FCC, Xiaomi 15 Ultra otrzymał kilka innych certyfikatów, w tym 3C, EMVCo, SDPPI, EEC, MIIT i BIS. Smartfon ten został również niedawno zauważony w bazie danych certyfikacji 3C, gdzie ujawniono jego możliwości fotograficzne. Jego konstrukcja została ujawniona za pomocą schematycznych obrazów i migawek, a także wskazano niektóre możliwe specyfikacje.

Oczekiwana specyfikacja Xiaomi 15 Ultra

Xiaomi 15 Ultra powinien być wyposażony w układ Qualcomm Snapdragon 8 Elite i dodatkowy nieznany układ Surge. Wyświetlacz urządzenia to 6,7-calowy LTPO OLED z częstotliwością odświeżania 120 Hz. Kamera urządzenia prawdopodobnie będzie wyposażona w cztery czujniki: główny czujnik 50 MP (jednocalowy czujnik), ultraszerokokątny czujnik 50 MP, kamerę telewizyjną 50 MP z 3-krotnym zoomem oraz teleskop peryskopowy 200 MP z możliwością makro. Bateria będzie miała pojemność 6000 mAh z obsługą szybkiego ładowania 90W przez przewód i ładowania bezprzewodowego 80W.

Xiaomi 15 Ultra ma zostać wprowadzony na rynek w lutym 2025 roku, najpierw w Chinach, a następnie na rynkach międzynarodowych.

Źródło: The Tech Outlook