Sony usuwa fanowską łatkę 60 fps do Bloodborne, która była dostępna bezpłatnie od 2021 roku.

Autor: Vladislav Nuzhnov | 03.02.2025, 08:55
Pierwsze spojrzenie: Oszałamiający zrzut ekranu z Bloodborne prezentuje wciągającą atmosferę Zrzut ekranu z gry Bloodborne. Źródło: Sony

Sony wysłało zawiadomienie o naruszeniu praw autorskich (DMCA) do twórcy fanowskiej łatki, która umożliwiła Bloodborne działanie w 60 klatkach na sekundę. Patch ten został stworzony przez moddera Lance'a McDonalda i wydany w 2021 roku.

Co wiemy

Bloodborne, wydany w 2015 roku na PlayStation 4, działał w 30 fps. W 2021 roku Lance McDonald opracował łatkę, która zwiększyła liczbę klatek na sekundę do 60 fps, poprawiając płynność rozgrywki. Jednak 31 stycznia 2025 r. McDonald poinformował, że otrzymał prośbę od Sony o usunięcie linku do tej łatki, na co się zgodził.

Niektórzy fani uważają, że usunięcie fanowskiej łatki może wskazywać na przygotowanie oficjalnej premiery z obsługą 60 FPS, ale firma nie wydała jeszcze żadnego oficjalnego oświadczenia w tej sprawie.

Mimo wszystko to dziwna historia, że łatka była swobodnie dostępna przez 4 lata, a teraz nagle zdecydowano się ją usunąć.

Źródło: @manfightdragon