Sony usuwa fanowską łatkę 60 fps do Bloodborne, która była dostępna bezpłatnie od 2021 roku.

Sony usuwa fanowską łatkę 60 fps do Bloodborne, która była dostępna bezpłatnie od 2021 roku.
Zrzut ekranu z gry Bloodborne. Źródło: Sony

Sony wysłało zawiadomienie o naruszeniu praw autorskich (DMCA) do twórcy fanowskiej łatki, która umożliwiła Bloodborne działanie w 60 klatkach na sekundę. Patch ten został stworzony przez moddera Lance'a McDonalda i wydany w 2021 roku.

Co wiemy

Bloodborne, wydany w 2015 roku na PlayStation 4, działał w 30 fps. W 2021 roku Lance McDonald opracował łatkę, która zwiększyła liczbę klatek na sekundę do 60 fps, poprawiając płynność rozgrywki. Jednak 31 stycznia 2025 r. McDonald poinformował, że otrzymał prośbę od Sony o usunięcie linku do tej łatki, na co się zgodził.

Niektórzy fani uważają, że usunięcie fanowskiej łatki może wskazywać na przygotowanie oficjalnej premiery z obsługą 60 FPS, ale firma nie wydała jeszcze żadnego oficjalnego oświadczenia w tej sprawie.

Mimo wszystko to dziwna historia, że łatka była swobodnie dostępna przez 4 lata, a teraz nagle zdecydowano się ją usunąć.

Źródło: @manfightdragon

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();