Shuhei Yoshida wyjaśnia powody anulowania ambitnej gry WiLD stworzonej przez twórcę Raymana

Shuhei Yoshida wyjaśnia powody anulowania ambitnej gry WiLD stworzonej przez twórcę Raymana
Zrzut ekranu WiLD. Źródło: Sony

W 2014 roku Sony ogłosiło WiLD, grę z otwartym światem autorstwa twórcy Raymana, Michela Ancela. Po latach rozwoju projekt został anulowany w 2021 roku. Niedawno były dyrektor wykonawczy Sony, Shuhei Yoshida, podzielił się swoją wizją powodów tej decyzji.

Co wiemy

W wywiadzie dla MinnMax Yoshida zauważył, że chociaż WiLD miało wiele świetnych pomysłów, nie przełożyły się one na jasną strukturę gry. Według niego, początkowe koncepcje były niezwykle ambitne, włączając w to mapę wielkości Europy. Pomysły te nie przełożyły się jednak na rzeczywistą rozgrywkę.

WiLD planowano jako grę osadzoną w czasach prehistorycznych. Gracze musieliby kontrolować postać z szamańskimi mocami, które pozwalają im kontrolować zwierzęta, aby szpiegować lub walczyć z innymi plemionami.

Źródło: MinnMax

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();