Shuhei Yoshida wyjaśnia powody anulowania ambitnej gry WiLD stworzonej przez twórcę Raymana

Autor: Vladislav Nuzhnov | 04.02.2025, 10:20
Pierwsze zrzuty ekranu z WiLD: Co czeka poszukiwaczy przygód? Zrzut ekranu WiLD. Źródło: Sony

W 2014 roku Sony ogłosiło WiLD, grę z otwartym światem autorstwa twórcy Raymana, Michela Ancela. Po latach rozwoju projekt został anulowany w 2021 roku. Niedawno były dyrektor wykonawczy Sony, Shuhei Yoshida, podzielił się swoją wizją powodów tej decyzji.

Co wiemy

W wywiadzie dla MinnMax Yoshida zauważył, że chociaż WiLD miało wiele świetnych pomysłów, nie przełożyły się one na jasną strukturę gry. Według niego, początkowe koncepcje były niezwykle ambitne, włączając w to mapę wielkości Europy. Pomysły te nie przełożyły się jednak na rzeczywistą rozgrywkę.

WiLD planowano jako grę osadzoną w czasach prehistorycznych. Gracze musieliby kontrolować postać z szamańskimi mocami, które pozwalają im kontrolować zwierzęta, aby szpiegować lub walczyć z innymi plemionami.

Źródło: MinnMax