NBA 2K25 przekroczyło oczekiwania Take-Two pod względem wydatków graczy, co pomogło osiągnąć dobre wyniki finansowe.

NBA 2K25 przekroczyło oczekiwania Take-Two pod względem wydatków graczy, co pomogło osiągnąć dobre wyniki finansowe.
Zrzut ekranu z NBA 2K25. Źródło: 2K

Take-Two Interactive poinformowało, że wydatki graczy w NBA 2K25 znacznie przekroczyły oczekiwania firmy, co pomogło jej osiągnąć cele finansowe na ostatni kwartał.

Co wiadomo

W trzecim kwartale 2025 roku NBA 2K25 wykazało "znakomite wyniki", zwłaszcza pod względem powtarzających się wydatków konsumenckich (RCS), które obejmują zakup wirtualnej waluty, reklamy w grze i inne zakupy. RCS w grze wzrosły o ponad 30%, co firma przypisuje "nowym funkcjom i innowacjom w naszych trybach gry".

Ogólnie rzecz biorąc, przyczyniło się to do 9% wzrostu RCS firmy, pomimo zaledwie 6% wzrostu wydatków na gry mobilne (co było poniżej oczekiwań) i spadku wydatków na GTA Online. Od premiery NBA 2K25 sprzedano 7 milionów kopii gry.

Take-Two zauważyło również, że rok 2025 może być "najsilniejszym rokiem firmy", z oczekiwanymi premierami gier takich jak Civilisation VII, Mafia: The Old Country, Grand Theft Auto 6 i Borderlands 4. Firma jest przekonana, że osiągnie "rekordowe poziomy" przychodów w latach fiskalnych 2026 i 2027.

Źródło: Take-Two

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();