Sony przeprosiło za masową awarię PSN i zapewni wszystkim subskrybentom PlayStation Plus pięć dodatkowych dni subskrypcji

Sony przeprosiło za masową awarię PSN i zapewni wszystkim subskrybentom PlayStation Plus pięć dodatkowych dni subskrypcji
Logo PlayStation. Źródło: Sony

Sony naprawiło największą awarię PlayStation Network (PSN) od 14 lat, która trwała prawie 24 godziny i uniemożliwiła wielu graczom korzystanie z usług PlayStation, uruchamianie gier, kupowanie ich i przeglądanie trofeów.

Co wiadomo

Sony opublikowało post ogłaszający pełne przywrócenie PSN i określiło przyczynę incydentu jako "problem operacyjny".

Firma obiecała, że nie dopuści do podobnych sytuacji w przyszłości i w ramach przeprosin da wszystkim użytkownikom PlayStation Plus pięć dodatkowych dni subskrypcji, które zostaną automatycznie dodane do abonentów wszystkich taryf.

Źródło: @AskPlayStation

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();