Na mapie w Elden Ring: Nightrein może generować wulkany, bagna i lasy

Elden Ring: Nightreign będzie zawierał dynamiczny świat, w którym mapa ewoluuje w oparciu o wydarzenia w grze, wprowadzając zmiany terenu na dużą skalę, takie jak nowe biomy. W wywiadzie dla PCGamer reżyser Junya Ishizaki wyjaśnił, że środowisko gry będzie się zmieniać w czasie, a elementy takie jak wulkany, bagna i lasy będą pojawiać się proceduralnie. Stwierdził, że ten wybór projektowy miał na celu zapewnienie graczom większej elastyczności w walce z bossami i poruszaniu się po świecie.
Co wiadomo
Ishizaki powiedział, że twórcy chcieli, aby mapa wyglądała jak gigantyczny loch, tak aby każda rozgrywka oferowała wyjątkowe wrażenia. Zauważył, że gracze będą musieli wybrać finałowego bossa trzeciego dnia, co wpłynie na ich ogólną strategię. Powiedział, że wybór ten może skłonić graczy do poszukiwania określonych broni, takich jak trujące bronie, w zależności od ich podejścia do walki.
Nightreign, którego premiera zaplanowana jest na grudzień 2024 roku, to samodzielna gra osadzona w The Lands Between z silnym naciskiem na rozgrywkę kooperacyjną. Zachowując podstawową mechanikę Elden Ring, wprowadza nowe narzędzia, w tym hak do walki i szybowiec do eksploracji.
Gdzie mogę zagrać?
Elden Ring: Nightreign jest w przygotowaniu na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series.
Kiedy można się jej spodziewać?
Oficjalna data premiery Elden Ring: Nightreign jest obecnie niedostępna, ale plotkuje się, że ukaże się ona w maju tego roku.
Źródło: GamingBolt