Wszystkie szczegóły w jednym filmie: deweloper South of Midnight opublikował obszerny materiał na temat gry z komentarzem autorów

Wszystkie szczegóły w jednym filmie: deweloper South of Midnight opublikował obszerny materiał na temat gry z komentarzem autorów
Główna grafika South of Midnight. Źródło: Xbox

Microsoft i studio Compulsion Games opublikowały obszerny materiał na temat nietypowej przygodowej gry akcji South of Midnight.

Co wiemy

W najnowszym wydaniu Official Xbox Podcast twórcy gry zaprezentowali blisko półgodzinny materiał filmowy wraz z komentarzami deweloperów. Widzom pokazano zainscenizowane sceny, eksplorację lokacji, komunikację głównego bohatera z gigantycznym sumem i innymi postaciami, walki z przeciwnikami i skakanie po platformach.

Dla tych, którzy nie wiedzą

South of Midnight to dynamiczna gra akcji od twórcy koncepcyjnej dystopii We Happy Few, której akcja rozgrywać się będzie w alternatywnej wiejskiej okolicy na południu USA, gdzie lokalny folklor łączy się z magią i fantastycznymi potworami.

W grze nie zabraknie niezwykłych lokacji i zapadających w pamięć przeciwników. Główna bohaterka Hazel posiada kilka nadprzyrodzonych zdolności, które pozwolą jej odczuwać echa przeszłości i używać magii. Podczas swojej podróży dziewczyna będzie walczyć z dziwacznymi potworami, a także spotykać się z ciekawymi postaciami.

Deweloperzy postarali się wzbogacić South of Midnight o ekscytującą fabułę i dynamiczny system walki, dzięki czemu każda walka z bossem będzie godnym wyzwaniem, ale bez nadmiernej złożoności.

Kiedy się spodziewać?

South of Midnight ukaże się 8 kwietnia na PC oraz konsolach Xbox Series i pojawi się w katalogu Game Pass.

Źródło: Xbox

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();