Amerykanie nie oglądają już YouTube'a na swoich smartfonach

Amerykanie nie oglądają już YouTube'a na swoich smartfonach
Logo YouTube na smartfonie. Źródło: alamy

YouTube obchodzi swoje 20-lecie w 2025 roku, a dyrektor generalny Neal Mohan podzielił się kilkoma interesującymi faktami na temat platformy.

Co wiadomo

Według danych Nielsena, YouTube stał się najpopularniejszą platformą streamingową w USA w ciągu ostatnich 2 lat pod względem czasu oglądania. Interesujące jest również to, że po raz pierwszy telewizory wyprzedziły urządzenia mobilne i stały się najpopularniejszą platformą do oglądania YouTube w USA. Użytkownicy oglądają nie tylko zwykłe filmy na telewizorach, ale także treści takie jak szorty, podcasty, transmisje na żywo, sport, sitcomy i talk show.

Według doniesień, widzowie spędzają średnio ponad 1 miliard godzin dziennie oglądając treści na telewizorach. W związku z tym YouTube wprowadza nowe funkcje dla telewizorów, takie jak opcja drugiego ekranu, która umożliwia widzom interakcję z filmami za pośrednictwem telefonu. Testuje również funkcję Watch With, która pozwala twórcom treści oferować komentarze na żywo i reakcje w czasie rzeczywistym na mecze i wydarzenia.

YouTube TV i YouTube Music Premium w Stanach Zjednoczonych nadal zyskują na popularności, przekraczając odpowiednio 8 milionów i 100 milionów subskrybentów. W związku z tym firma planuje ulepszyć istniejące funkcje i dodać nowe korzyści dla subskrybentów YouTube Premium.

Źródło: Oficjalny blog YouTube

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();