Nieograniczona liczba klatek na sekundę, szczegółowe ustawienia i globalne oświetlenie: Ubisoft ujawnił parametry techniczne pecetowej wersji Assassin's Creed Shadows

Autor: Anton Kratiuk | 13.02.2025, 14:03
Oś czasu Assassin's Creed: czas dodać cień: pierwszy materiał z Assassin's Creed Shadows Zrzut ekranu z gry Assassin's Creed Shadows. Źródło: Steam

Ubisoft opublikował zwiastun poświęcony funkcjom pecetowej wersji Assassin's Creed Shadows.

Co wiemy

W specjalnym materiale wideo deweloper powiedział, że gra akcji w scenerii feudalnej Japonii wspiera najnowocześniejsze technologie.

Wśród zalet pecetowej wersji Assassin's Creed Shadows zapowiedziano następujące funkcje:

  • Intel XeSS i podobne technologie skalowania obrazu i generowania klatek wspierają;
  • śledzenie promieni dla odbić i globalnego oświetlenia;
  • nieograniczona liczba klatek na sekundę;
  • obsługa ultraszerokich rozdzielczości;
  • obsługa rozdzielczości dynamicznych;
  • benchmark w grze;
  • wsparcie dla komputerów o średniej i niskiej mocy;
  • elastyczny interfejs i ustawienia sterowania;
  • możliwość osobnego dostosowania języka głosu i tekstu.

Na wszystkich platformach Assassin's Creed Shadows zaoferuje zniszczalne środowiska, dynamiczną zmianę pór roku i warunków pogodowych, dynamiczny system wiatru i cząsteczek, zwirtualizowaną geometrię.

Kiedy można się spodziewać

Assassin's Creed Shadows ukaże się 20 marca na PC (Steam, EGS, Ubisoft Store), PlayStation 5 i Xbox Series.

Źródło: Ubisoft