Ubisoft zapowiedział Rainbow Six Siege X - największą aktualizację w historii popularnej strzelanki

Ubisoft zapowiedział Rainbow Six Siege X - największą aktualizację w historii popularnej strzelanki
Grafika Rainbow Six Siege X. Źródło: Ubisoft

Ubisoft nie zamierza kończyć wsparcia dla sieciowej strzelanki Rainbow Six Siege i poinformował o ważnych nowościach, które wkrótce pojawią się w grze.

Co wiadomo

Przede wszystkim deweloper zaprosił fanów strzelanki na prezentację Rainbow Six Siege X, która odbędzie się 13 marca o godzinie 18:00 czasu środkowoeuropejskiego. Pod tym tytułem kryje się największa aktualizacja w historii gry, która położy podwaliny pod jej dalszy rozwój na kolejne 10 lat.

Zespół R6 pracował niestrudzenie, aby dostarczyć największą transformację w historii gry. Ma ona na celu ugruntowanie pozycji Rainbow Six Siege na szczycie taktycznych strzelanek pierwszoosobowych poprzez wprowadzenie nowych sposobów rozgrywki, dogłębnej rozgrywki taktycznej, ulepszonych wrażeń z rozgrywki i dużych zmian globalnych.

Deweloper ujawnił również pierwsze szczegóły dotyczące pierwszego sezonu 10. roku wsparcia. Nosi on nazwę Operacja Faza Przygotowawcza i wprowadzi do gry nową agentkę - Rauorę z Nowej Zelandii. Bohaterka jest wierna tradycjom Maorysów, pracuje jako strażak ochotnik i lubi rugby.

Główną cechą Rauory będzie specjalne urządzenie - wyrzutnia Deployable Omnilink Mesh (DOM), której można użyć do przymocowania kuloodpornych barier do drzwi, co pomaga zablokować przejście wroga i kontrolować przebieg bitwy.

Ubisoft zaprezentował spektakularny zwiastun filmowy z okazji dziesiątego roku wsparcia Rainbow Six Siege

Źródło: Ubisoft

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();