Kolejna porażka Valve: Dota Underlords straciła 80% widowni, ale trzyma się lepiej niż Artefakt
Wydaje się, że nad Valve wisi przekleństwo. Po katastrofalnym startowym Artefakt, firma wydała Dota Underlords, która sześć miesięcy później, praktycznie została opuszczona.
Co wiadomo
Według Steamcharts, w ciągu ostatnich 30 dni maksymalna jednoczesna obecność graczy on line w Dota Underlords osiągnęła 18 tysięcy graczy, którzy przebywali w grze do 13 minut średnio. Nie jest to zły wynik, ale w dniu premiery w czerwcu, projekt zebrał 202,254 graczy. Ucieczka publiczność zaczęła się miesiąc później. Tak więc, w czerwcu, gra była w stanie zebrać tylko 111,805 użytkowników, w trybie online nie przekroczyła w sierpniu 74 tysiący graczy.
Teraz, w Dota Underlords gra średnio 11.000 osób , co jest o 80% mniej niż na początku. Gracze na Reddit podkreśliają, że deweloperzy nie rozumieją w jakim kierunku rozwijać Dota Underlords. Choć Zawór dodała nową mechanikę walki z przepustkami bojowymi, ale bilans nie zmienił się, więc, gracze wykorzystują pewne strategie. Ponadto, mecze zostały zbyt długie, w porównaniu do wcześniejszych wersji gry.
Warto zauważyć, że Steamcharts liczą tylko graczy na Steamie. Po wydaniu na PC gra pojawiła się na Androidzie z iOS. Możliwe, że większość odbiorców przeszła na platformy mobilne.
Przypomnij sobie, że Dota Underlords stał się klonem niestandardowego trybu Dota Auto Chess z Drodo Studio. Początkowo Valve próbowała zwabić programistów do siebie, ale ostatecznie stworzyła osobną grę z nowym zespołem. Jednocześnie Drodo Studio kontynuuje pracę nad Auto Chess, ale z innymi postaciami.
{% Urządzenie 788%}