Hammerfell mimo wszystko: osoba mająca dostęp do informacji poufnych ujawnia lokalizację i najważniejsze innowacje w The Elder Scrolls VI

Hammerfell mimo wszystko: osoba mająca dostęp do informacji poufnych ujawnia lokalizację i najważniejsze innowacje w The Elder Scrolls VI
Oficjalna grafika do gry The Elder Scrolls VI. Źródło: Bethesda

Bethesda zapowiedziała The Elder Scrolls VI jeszcze w 2018 roku, ale do tej pory nie ma żadnych oficjalnych informacji na temat nowego RPG, a plotek jest niewiele.

Wreszcie, renomowany insider eXtas1s podzielił się interesującymi szczegółami, które z pewnością zainteresują fanów serii.

Co wiadomo

Po pierwsze, eXtas1s powiedział, że zgodnie z przypuszczeniami graczy, wydarzenia z The Elder Scrolls VI będą miały miejsce w prowincji Hammerfell oraz w regionie High Rock. Przypuszczenie to pojawiło się zaraz po pokazaniu teasera i zyskuje potwierdzenie.

Informator ma dane, że deweloperzy chcą pogłębić wszystkie mechaniki gry i uczynić je bardziej wciągającymi. W TES VI znajdzie się ogromny otwarty świat z szybkim czasem ładowania, a gracze będą mogli odwiedzić 12-13 głównych miast.

W grze pojawi się również mechanika budowania statków i bitew morskich - eXtas1s uważa, że jest to sposób Bethesdy na ponowne wykorzystanie doświadczenia Starfield.

Gracze będą mogli eksplorować podwodne lokacje.

Poważnych usprawnień doczeka się system walki, a proces rozwoju postaci stanie się jeszcze bardziej złożony i zmienny, ale deweloperzy nie wprowadzą systemu klas - bohater będzie mógł uczyć się dowolnych umiejętności, tak jak miało to miejsce w poprzednich częściach The Elder Scrolls.

Informator powiedział, że w czerwcu Bethesda może zorganizować nową prezentację TES VI, prawdopodobnie stanie się to podczas corocznej imprezy Xbox Games Showcase.

Źródło: eXtas1s

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();