Architektura w Assassin's Creed Shadows wygląda autentycznie, ale czy to zaszkodzi grze? Nowy film pokazał piękno Kioto

Architektura w Assassin's Creed Shadows wygląda autentycznie, ale czy to zaszkodzi grze? Nowy film pokazał piękno Kioto
Zrzut ekranu z gry Assassin's Creed Shadows. Źródło: Ubisoft

Japoński portal Impress Watch opublikował krótki filmik, który prezentuje piękno Kioto w Assassin's Creed Shadows.

Co wiadomo

Autorzy pokazali, jak protagonistka Naoe wspina się na punkt widokowy, a przed nią rozciąga się autentyczne i malownicze miasto feudalnej Japonii.

Gracze aktywnie dyskutują o tym filmie w sieciach społecznościowych i na forach, zauważając, że gra wygląda świetnie, ale wyrażają uzasadnione obawy: w przeciwieństwie do, na przykład, Paryża, Londynu czy Wenecji, które były prezentowane w poprzednich częściach Assassin's Creed, Shadows jest zdominowany przez jednopiętrowe budynki, z powodu których ulepszony system parkour może wydawać się bezcelowy i nie tak pożądany jak wcześniej.

Z punktu widzenia historii taka architektura jest charakterystyczna dla XVI-wiecznej Japonii, ale może zaszkodzić rozgrywce. Czy tak się stanie, przekonamy się już 20 marca. Gra będzie dostępna na PlayStation 5, Xbox Series X|S i PC.

Źródło: Impress Watch

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();