Architektura w Assassin's Creed Shadows wygląda autentycznie, ale czy to zaszkodzi grze? Nowy film pokazał piękno Kioto

Japoński portal Impress Watch opublikował krótki filmik, który prezentuje piękno Kioto w Assassin's Creed Shadows.
Co wiadomo
Autorzy pokazali, jak protagonistka Naoe wspina się na punkt widokowy, a przed nią rozciąga się autentyczne i malownicze miasto feudalnej Japonii.
Gracze aktywnie dyskutują o tym filmie w sieciach społecznościowych i na forach, zauważając, że gra wygląda świetnie, ale wyrażają uzasadnione obawy: w przeciwieństwie do, na przykład, Paryża, Londynu czy Wenecji, które były prezentowane w poprzednich częściach Assassin's Creed, Shadows jest zdominowany przez jednopiętrowe budynki, z powodu których ulepszony system parkour może wydawać się bezcelowy i nie tak pożądany jak wcześniej.
Z punktu widzenia historii taka architektura jest charakterystyczna dla XVI-wiecznej Japonii, ale może zaszkodzić rozgrywce. Czy tak się stanie, przekonamy się już 20 marca. Gra będzie dostępna na PlayStation 5, Xbox Series X|S i PC.
Źródło: Impress Watch