"Studio nadal działa, a zmiany nie wpłyną na planowane wsparcie". Krafton komentuje zwolnienia w Striking Distance

"Studio nadal działa, a zmiany nie wpłyną na planowane wsparcie". Krafton komentuje zwolnienia w Striking Distance
Zrzut ekranu protokołu Callisto. Źródło: KRAFTON

Pisaliśmy, że Striking Distance Studios, które stworzyło The Callisto Protocol, doświadczyło fali zwolnień, która dotknęła "większość deweloperów". A teraz pojawił się oficjalny komentarz do tej sytuacji.

Co wiemy

Redakcja gg otrzymała oficjalny komentarz od koreańskiego wydawcy Krafton, który jest spółką-matką Striking Distance.

Striking Distance Studios zmniejszyło rozmiar swojego zespołu, aby zachować elastyczność, tworząc zrównoważone środowisko dla studia na obecnym etapie rozwoju i dla przyszłych projektów. Studio nadal działa, a zmiany te nie wpłyną na planowane bieżące wsparcie. Obecnie nie są planowane żadne dalsze zmiany.

Przypominamy, że nowy projekt studia to podobno gra wieloosobowa dla 3 graczy tworzona na silniku Unreal Engine 5. Na chwilę obecną nie spodziewamy się jednak oficjalnego ogłoszenia.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();