Poruszanie się po wirtualnym świecie: Ubisoft oferuje szczegółowy papierowy przewodnik po Assassin's Creed Shadows

Poruszanie się po wirtualnym świecie: Ubisoft oferuje szczegółowy papierowy przewodnik po Assassin's Creed Shadows
Kompletny oficjalny przewodnik po Assassin's Creed Shadows. Źródło: Piggyback

Dawno minęły czasy, gdy gry komputerowe były sprzedawane z papierowymi instrukcjami obsługi, praktyka ta istniała w latach 80. i 90. Internet zniszczył potrzebę wydawania takich małych książeczek, ale Ubisoft postanowił przywrócić dawno zapomnianą tradycję.

Co wiadomo

Ubisoft wraz z Piggyback Publishing zapowiedział kompletny poradnik do Assassin's Creed Shadows. Gracze znajdą w nim odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące questów, rozwoju postaci, tego gdzie znaleźć niezbędną broń i pancerz, które przedmioty lepiej kupić, a które nie są tego warte, które umiejętności lepiej rozwijać, gdzie znaleźć przedmioty kolekcjonerskie, a nawet jak budować romantyczne relacje z lubianymi postaciami.

Książka ma ponad czterysta stron, obficie ilustrowanych zrzutami ekranu, mapami, grafikami i innymi interesującymi materiałami.

1
2
3

Assassin's Creed Shadows Complete Official Guide ukaże się w dwóch edycjach: standardowej i kolekcjonerskiej. Standardowa edycja jest w miękkiej oprawie i będzie kosztować 30 dolarów, podczas gdy edycja kolekcjonerska kosztuje 45 dolarów, ale jest w twardej oprawie premium i zawiera ekskluzywną 32-stronicową sekcję uzupełniającą.

Zamówienia przedpremierowe są już otwarte.

Książka trafi do sprzedaży w dniu premiery Assassin's Creed Shadows, czyli 20 marca.

Dla tych, którzy chcą dowiedzieć się więcej

Źródło: @assassinscreed, Piggyback

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();