Oficjalne konto Activision na Instagramie zawiera reklamę Guitar Hero Mobile wykorzystującą sztuczną inteligencję

Oficjalne konto Activision na Instagramie zawiera reklamę Guitar Hero Mobile wykorzystującą sztuczną inteligencję
Obraz ilustracyjny. Źródło: BlueStacks

Activision niedawno opublikowało reklamę swojej nowej gry mobilnej Guitar Hero na swoim oficjalnym Instagramie, ale post szybko spotkał się z krytyką za użycie sztucznie wygenerowanych ilustracji.

Zobacz ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Activision (@activision)

Co wiadomo

Chociaż reklama została usunięta, nadal można uzyskać do niej dostęp za pośrednictwem bezpośredniego linku. Ilustracja, która przedstawiała zespół z czterema gitarzystami i bez perkusisty lub wokalisty, została powszechnie uznana za sztuczną, co skłoniło fanów do wyrażenia rozczarowania. Wizualizacji brakowało duszy zwykle kojarzonej z Guitar Hero, serią uwielbianą za ekscytującą muzykę i rozgrywkę.

Ponadto post zawierał slogan "Play your way - Guitar Hero goes mobile", ale obraz był jeszcze bardziej niepokojący z powodu dziwnych decyzji projektowych, takich jak pasek podpowiedzi z dwoma niebieskimi ścieżkami.

To kolejny przypadek, w którym Activision spotkało się z reakcją za wykorzystanie sztucznej inteligencji w swoich kampaniach reklamowych, a fani kwestionowali decyzję o pominięciu ludzkich artystów. Pomimo tej krytyki, fani Guitar Hero nadal z niecierpliwością czekają na dalsze szczegóły dotyczące gry mobilnej, której premiera spodziewana jest w 2025 roku.

Źródło: insider-gaming

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();