Fizbin, świetne studio tworzące wyjątkowe gry, zostanie zamknięte po premierze gry akcji roguelike Reignbreaker

Fizbin, świetne studio tworzące wyjątkowe gry, zostanie zamknięte po premierze gry akcji roguelike Reignbreaker
Reignbreaker art . Źródło: Fizbin

Studio Fizbin, znane z wyjątkowych projektów, takich jak The Inner World i Minute of Islands, ogłosiło zamknięcie po premierze swojej najnowszej gry, Reignbreaker. Decyzja ta była wynikiem ograniczenia wewnętrznego rozwoju przez spółkę macierzystą Thunderful.

Co wiemy.

Studio działało od 14 lat i miało swój własny styl tworzenia gier. Jednak, podobnie jak wiele innych studiów, cierpiało z powodu trudnej sytuacji w branży. W listopadzie 2024 r. Thunderful zdecydowało się drastycznie ograniczyć wewnętrzny rozwój, co wpłynęło na Studio Fizbin. Pomimo prób znalezienia alternatywnych projektów po wydaniu Reignbreaker, żaden z nich nie otrzymał zielonego światła na realizację.

"Branża jest w trudnym stanie, a my ucierpieliśmy jak wiele innych wielkich studiów w ostatnich miesiącach" - powiedział współzałożyciel Alexander Pieper.

Reignbreaker to roguelike akcji o unikalnym stylu, który ukaże się 18 marca. Gra zapowiada się na najlepsze jak dotąd wydawnictwo studia, a zespół ciężko pracuje, aby zapewnić wysoką jakość premiery.

Studio było jednym z tych unikalnych projektów, które zrobiły coś wyjątkowego, ale niestety nie było w stanie przekształcić swoich kreatywnych ambicji w długoterminową stabilność.

Zespół koncentruje się obecnie na wydaniu Reignbreaker i wspieraniu utalentowanych deweloperów w poszukiwaniu nowych możliwości w branży. Konkretna data zamknięcia studia nie została jeszcze ogłoszona.

Źródło: Fizbin

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();