Postępy w grze Blades of Fire będą koncentrować się na broniach i umiejętnościach gracza zamiast na statystykach RPG, - twórca gry

Niedawno zapowiedziana gra Blades of Fire rzuca wyzwanie tradycyjnemu systemowi progresji w grach RPG, koncentrując się na umiejętnościach i wyposażeniu gracza, a nie na tradycyjnych ulepszeniach opartych na statystykach. W wywiadzie dla bloga Epic Games Store, główny projektant gry Joan Amat wyjaśnił, w jaki sposób system progresji w grze różni się od typowej mechaniki RPG.
Co wiemy
Zamiast pozwolić bohaterce Aran de Lira stać się wszechpotężnym magicznym stworzeniem, twórcy chcą nagradzać graczy poprzez tworzenie broni i umiejętności bojowych. Zamiast wyposażać się w broń miotającą ogniste kule, gracze będą zdobywać moc poprzez tworzenie broni i skuteczne posługiwanie się nią. Amat podkreślił, że celem jest sprawienie, by każde działanie miało znaczenie, zamiast polegać na krzykliwych efektach wizualnych, aby przekazać moc.
Sercem Blades of Fire jest kuźnia, w której gracze mogą łączyć materiały i zwoje kuźni, aby tworzyć broń z siedmiu różnych rodzin broni, oferując niemal nieograniczoną liczbę kombinacji. Filozofia projektowania czerpie inspirację z historycznej broni, koncentrując się na elementach takich jak równowaga, chwyt i wyrównanie krawędzi, a nie na miarach zręczności, siły czy inteligencji.
Gdzie mogę zagrać?
Gra będzie dostępna na Xbox Series, PlayStation 5 i PC.
Źródło: GamingBolt