Postępy w grze Blades of Fire będą koncentrować się na broniach i umiejętnościach gracza zamiast na statystykach RPG, - twórca gry

 Postępy w grze Blades of Fire będą koncentrować się na broniach i umiejętnościach gracza zamiast na statystykach RPG, - twórca gry
Plakat Blades of Fire. Źródło: Epic Games Store

Niedawno zapowiedziana gra Blades of Fire rzuca wyzwanie tradycyjnemu systemowi progresji w grach RPG, koncentrując się na umiejętnościach i wyposażeniu gracza, a nie na tradycyjnych ulepszeniach opartych na statystykach. W wywiadzie dla bloga Epic Games Store, główny projektant gry Joan Amat wyjaśnił, w jaki sposób system progresji w grze różni się od typowej mechaniki RPG.

Co wiemy

Zamiast pozwolić bohaterce Aran de Lira stać się wszechpotężnym magicznym stworzeniem, twórcy chcą nagradzać graczy poprzez tworzenie broni i umiejętności bojowych. Zamiast wyposażać się w broń miotającą ogniste kule, gracze będą zdobywać moc poprzez tworzenie broni i skuteczne posługiwanie się nią. Amat podkreślił, że celem jest sprawienie, by każde działanie miało znaczenie, zamiast polegać na krzykliwych efektach wizualnych, aby przekazać moc.

Sercem Blades of Fire jest kuźnia, w której gracze mogą łączyć materiały i zwoje kuźni, aby tworzyć broń z siedmiu różnych rodzin broni, oferując niemal nieograniczoną liczbę kombinacji. Filozofia projektowania czerpie inspirację z historycznej broni, koncentrując się na elementach takich jak równowaga, chwyt i wyrównanie krawędzi, a nie na miarach zręczności, siły czy inteligencji.

Gdzie mogę zagrać?

Gra będzie dostępna na Xbox Series, PlayStation 5 i PC.

Źródło: GamingBolt

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();