It Takes Two i A Way Out nadal cieszą się ogromną popularnością: Josef Fares ujawnił aktualne wyniki sprzedaży swoich gier

Gry Josefa Faresa zasłużenie wzbudzają ogromne zainteresowanie publiczności: są zawsze nieszablonowe, ekscytujące, umiarkowanie złożone, niezbyt dramatyczne i nieprzeładowane niepotrzebną mechaniką, są jasne, stylowe i technologicznie doskonałe.
Dwa dni temu studio Hazelight wydało swoje nowe dzieło - grę kooperacyjną Split Fiction, która otrzymała najwyższe oceny krytyków i graczy i z pewnością stanie się hitem nadchodzących lat, podobnie jak poprzednie gry Fares - It Takes Two i A Way Out.
Co wiemy
Słynny projektant gier udzielił wywiadu dziennikowi The Washington Post, w którym ujawnił zaktualizowane wyniki sprzedaży swoich gier.
Okazało się, że nakład It Takes Two przekroczył 23 miliony egzemplarzy. To świetny wynik jak na
nietypową grę przygodową, ale zaskakująca była inna rzecz: tylko w październiku liczba ta odpowiadała 20 milionom egzemplarzy, zatem tempo sprzedaży nie tylko nie spada, ale wręcz rośnie. 3 miliony egzemplarzy w pięć miesięcy dla czteroletniej gry - to imponujące!
Inna gra Hazelight Studios, A Way Out, sprzedała się w znacznie mniejszej liczbie egzemplarzy - 11 milionów, ale obiektywnie rzecz biorąc, jest daleko w tyle za It Takes Twoe i Split Faction.
Warto podkreślić, że gry Hazelight wymagają gry w dwie osoby, więc dwa razy więcej osób zapoznało się z fenomenalnymi kreacjami Faresa niż kupiło kopie gier.
Nie mamy wątpliwości, że z czasem Split Fiction nie tylko pochwali się świetną sprzedażą, ale też jeszcze bardziej zwiększy zainteresowanie grami Yusefa Faresa.
Źródło: The Washington Post